اداره تدارکات و کارپردازی
معرفی و اهداف:
- 1- پیشبینی احتیاجات دانشگاه از نظر وسایل و ملزومات اداری و فنی برآورد هزینههای آنها طبق مقررات مربوط
- 2- تهیه مایحتاج واحدهای تابعه دانشگاه با در نظر گرفتن اعتبارات مصوب و تنظیم اسناد مربوط با رعایت مقررات مالی
- 3- انجام کلیه امور بیمه مربوط به دانشگاه
- 4- کنترل موجودی انبار مرکزی دانشگاه و بررسی کمبود آن با همکاری واحد مربوطه
- 5- تنظیم پیشنویس و شرایط برگزاری مناقصهها و مزایدههای دانشگاه
- 6- مطالعه و ارائه پيشنهاد جهت فروش يا تعويض کالا، وسايل اسقاط و غير اسقاط و نامناسب به مقام مافوق
- 7- بررسی درخواستها و انطباق آن با قوانين و مقررات مربوطه و تاييد اسناد کالاهای خريداری شده
- 8- تهيه صدور درخواست کالا و موارد مصرفی و پيگيری تا مرحله خريد و تحويل به واحدها يا نگهداری در انبار
- 9- تهيه ليستی از فروشندگان لوازم و نمايندگیها، شناخت بازار و اطلاع از نوسانات قيمتهای بازار
- 10- تهيه گزارشهای لازم جهت ارائه به مقام مافوق
- 11- انجام ساير امور محوله از طرف مقام مافوق
شرح وظایف رئیس اداره تدارکات و کارپردازی:
- 1- دریافت درخواستهای خرید و بررسی نیاز یا عدم نیاز واحدها و پیگیری آنها از کارپردازان
- 2- استعلام بها کالا و تجزیه و تحلیل اقتصادی بهمنظور صرفهجویی در خرید کالا و خدمات با کیفیت
- 3- بررسی دستورات خرید با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده از سوی مافوق
- 4- رسیدگی، کنترل و نظارت بر حسن انجام کار و خرید کارپردازان و تایید اسناد کارپردازی
- 5- تهیه و تدوین پیشنویس قراردادهای خرید کالا و خدمات با توجه به آییننامه مالی و معاملاتی دانشگاه
- 6- پیگیری امور مرتبط با خرید و تحویل کالا به انبار و تهیه گزارشات لازم
- 7- انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
شرح وظایف کارپرداز:
- 1- دریافت درخواستهای خرید از سوی مقام مافوق و استعلام بها کالا و خدمات
- 2- خرید کالا و خدمات با کیفیت براساس دستور مسئول مافوق
- 3- دریافت قبض انبار و ارسال فاکتورها به انبار براساس درخواست واحدها
- 4- صدور سند و ارسال برای امضا مدیریت
- 5- ارسال اسناد به مدیریت مالی برای صدور چک
- 6- پاسخگویی به ارباب رجوع
- 7- اانجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق