سوالات متداول امور رفاهی

  • ترتیب و توالی فرایند اخذ وام مسکن اعضای هیات‌علمی چیست؟​​​​​

    • 1- دریافت و تکمیل فرم درخواست وام مسکن هیات‌علمی از صفحه اینترنتی اداره تعاون و رفاه سایت مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی

    • 2- ارسال تصویر آخرین حکم و فرم تکمیل شده درخواست وام مسکن به‌صورت پیام اتوماسیونی به کارشناس مسئول امور رفاهی سرکار خانم معصومه احمدی

    • 3- ارسال پیام از طرف کارشناس امور رفاهی از طریق اتوماسیون با محتوای کد رهگیری و شماره تماس ستاد رفاهی وزارتخانه جهت پیگیری شخص درخواست‌کننده

  • تسهیلات مرابحه بانک تجارت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟​​​​​

    اعضای محترم هیات‌علمی و اعضای محترم غیر‌ هیات‌علمی رسمی، پیمانی و قراردادی
  • ترتیب و توالی فرایند اخذ وام مرابحه بانک تجارت چیست؟​​​​​​​​​​​​

    • 1- ارسال درخواست دریافت تسهیلات به اداره تعاون و رفاه

    • 2- معرفی درخواست‌کنندگان به بانک تجارت براساس اولویت ثبت‌نام

    • 3- احراز شرایط اعطای تسهیلات از طرف بانک تجارت

    • 4- اعلام اسامی واجدین شرایط از طرف اداره تعاون و رفاه به درخواست‌کنندگان واجد شرایط

    • 5- مراجعه درخواست‌کنندگان واجد شرایط به بانک تجارت جهت تکمیل فرایند دریافت تسهیلات

  • شیوه مشاهده اعتبار دفترچه بیمه خدمات درمانی چیست؟

    • 1- ارسال کد دستوری # 1666 * از طریق تلفن همراه

    • 2- انتخاب گزینه 1 اعتبار بیمه‌ای

    • 3- ارسال کدملی و دریافت اعتبار دفترچه بیمه خدمات درمانی

  • در صورتی که پزشک از نسخه الکترونیک استفاده نکند شیوه استفاده از بیمه پایه خدمات درمانی چیست؟

    در صورت مراجعه به پزشکی که از نسخه الکترونیک استفاده نمی‌کند باید در سربرگ خود دارو و یا خدمات درمانی مورد نظر را درج کرده و حتما در نسخه نام و نام‌ خانوادگی و کد‌ملی مراجعه‌کننده را یادداشت و مهر و امضا کند.
  • شیوه مشاهده اعتبار دفترچه بیمه تامین اجتماعی چیست؟

    • 1- استفاده از کد دستوری # 1420 * 4 * انتخاب گزینه یک استعلام اعتبار درمانی، ورود کدملی و مشاهده وضعیت اعتبار دفترچه

    • 2- استفاده از کد دستوری # 1666 * انتخاب گزینه یک استحقاق‌سنجی، ورود کدملی و مشاهده وضعیت اعتبار دفترچه

    • 3- استفاده از نسخه وب medical.tamin.ir، ورود کدملی و مشاهده وضعیت اعتبار دفترچه

  • افزایش یا کاهش بیمه‌شدگان در طول قرارداد بیمه تکمیلی به چه صورت انجام می‌پذیرد؟

    • 1- اضافه در طول قرارداد شامل افراد جدید‌الاستخدام، انتقالی و همسر همکارانی که در طول مدت قرارداد ازدواج نموده و یا فرزندانی که در طول قرارداد متولد شده‌اند.

    • 2- حذف در طول قرارداد شامل همکارانی که رابطه استخدامی آنان با دانشگاه قطع (استفعا، مرخصی بدون حقوق و بازنشسته) گردیده است.

پیوندها:
اداره تعاون و رفاه