ادارات
ماموریت و وظایف اداره تعاون و رفاه
اداره تعاون و رفاه مجموعه فعالیتها و خدمات ذیل را در رابطه با کلیه اعضاء هیات علمی و کارمندان شاغل و بازنشسته دانشگاه ارائه می دهد . این فعالیتها عبارت است از :
- عقد قرارداد بیمه عمر کلیه کارکنان شاغل و بازنشسته دانشگاه و دریافت غرامت آن
- عقد قرارداد بیمه تکمیلی ایران برای کلیه کارکنان
- اعمال تغییرات ماهانه اعضای بیمه تکمیلی و اعلام اسامی به مدیریت مالی دانشگاه
- صدور معرفی نامه پاراکلینیکی و بستری و اخذ و پرداخت هزینه های مربوط به درمان های پاراکلینیکی
- صدور و توزیع کارت درمان برای اعضاء
- حضور پزشک معتمد بیمه ایران در دانشگاه به منظور بررسی پرونده ها و پاسخگویی به اعضاء
- اعلام تغییرات ماهانه حذف و اضافه و کسر حق سرانه به مدیریت مالی و بیمه ایران
- تعویض ، ابطال ، صدور اولیه و المثنی دفترچه خدمات درمانی و تامین اجتماعی کارکنان
- نظارت و تمدید قرارداد مهد کودک دانشگاه
- پرداخت و نظارت بر کمک هزینه مهدکودک به کارکنان
- صدور گواهیهای مختلف جهت دریافت وام مسکن ، کارت اعتباری و ...
- ارائه خدمات حمایتی به مشمولین صندوق ذخیره کارکنان
- استقرار نماینده بیمه ایران در مدیریت منابع انسانی و ارائه تسهیلات در خصوص بیمه خودرو
- مذاکره و عقد قرارداد و ارسال فایلهای لازم بیمه تکمیلی کارکنان شرکتی
- بیمه درمان تکمیلی اساتید بازنشسته با رتبه استاد تمام
- معرفی اساتید معزز و کارکنان محترم به زائرسرای مشهدالرضا (ع)
- معرفی استید معزز و کارکنان محترم به مجتمع رفاهی زیراب
- انعقاد قرارداد متناسب با فصول سال با مارکز زیارتی، تفریحیو سیاحتی به منظور استفاده استید معزز و کارکنان محترم
- معرفی اساتید معزز به بانک جهت دریافت وام