کاوه بهرامی سبحانی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1404/09/27

کاوه بهرامی سبحانی

ادبیات و علوم انسانی / زبان و ادبیات آلمانی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تحلیل مقابله ای نسخه آلمانی و اتریشی کتاب آموزشی Schritte plus Neu از منظر آموزش فرهنگ
    زینب مرتضی 1404
  2. بررسی مسائل آموزش واژگان زبان آلمانی به عنوان زبان دوم پژوهشی با تمرکز بر ناتوانایی ذهنی
    کوثر فاتحی 1403
  3. بررسی انتقال ارزش ها و مهارت های ارتباطی بینا فرهنگی در آزمون های بین المللی B1
    الهه رحمتی 1402
  4. تفاوتهای جنسیتی در یادگیری زبان آلمانی به عنوان زبان خارجی و تاثیر آن بر عامل انگیزه
    مریم عزیزی مانیزانی 1401
  5. یادگیری مهارت صحبت کردن در آموزش مجازی زبان آلمانی در مقایسه با آموزش حضوری در سطح ب2 در موسسه دی اس آی تی
    شهروز هاتفیون 1401
  6. بررسی مقایسه ای کتاب های آموزشی DaF Kompakt و Starten Wir در سطح A1 از منظر گرامر
    عارفه براهیمی 1400
  7. اهمیت فراگیری معانی پیشوندهای افعال در بهبود یادگیری زبان آلمانی در سطح آ 1
    آبتین آزادی نمین 1400
  8. بررسی کتاب آموزشی Starten wir از منظر تقویت مهارت های بینا فرهنگی
    بابک اصغری 1399
  9. آموزش واژگان از طریق Learning Apps در سطح مبتدی
    امیرمهدی مشکین مهر 1399
  10. مقایسه تطبیقی کتاب های آموزشی Daf kompakt و Menschen از منظر مطالعات کشورشناسی
    سادات حسینی خواه 1398
  11. بررسی کاربرد هدفمند زبان مادری در آموزش زبان آلمانی برای فارسی زبانان
    کتایون حامدنیا 1398
  12. ترتیب اجراء جمله و ساخت اطلاع در جملات خبری زبان آلمانی
    سمیرا اسلام پور 1396
  13. نقش عوامل شخصیتی در فراگیری آلمانی به عنوان زبان خارجی
    رعنا عمواوغلی 1396
  14. تفاوتهای فردی در یاد گیری زبان خارجی تحلیل دو عامل سن و انگیزه
    فاطمه فتاحیان 1395
  15. بررسی رده شناختی بند موصولی در زبانهای آلمانی و ترکی استانبولی
    نرگس ندرلو 1394
  16. بررسی کتب درسی studiod و menschen بر اساس ضوابط آموزشی مصوب اتحادیه اروپا
    شیرین ابریشم کاراصفهانی 1394