سئوالات متداول آموزشی

  • پس از فراغت از تحصیل چه کاری باید انجام دهم؟

    پس  از اینکه دانشجو توسط دانشکده فارغ‌التحصیل شد دانشجو باید به حراست دانشگاه جهت ارایه کارت دانشجویی مراجعه و تا 72 ساعت پس از آن گزارش 522 فعال خواهد شد. بعد وارد گلستان شود و نسبت به تسویه‌حساب با گزارش 522 اقدام کند و پس از اتمام تسویه‌حساب درخواست مدرک موقت را ثبت نماید.
  • آیا بعد از دریافت کلیه نمرات در دوره کارشناسی و پس از دفاع در دوره تحصیلات تکمیلی خود دانشجو برای فارغ‌التحصیل شدن باید درخواستی ارایه کند؟

    خیر. آموزش دانشکده به‌نوبت پرونده‌های آموزشی دانشجویان کارشناسی که کلیه واحدهای آموزشی را اخذ و موفق به گذراندن آن شدند را فارغ‌التحصیل خواهد کرد. درمورد دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز پس از برگزاری جلسه دفاع، انجام اصلاحات و تحویل آن به آموزش دانشکده و انجام مراحل تایید در سیستم گلستان با طی کردن مراتب اداری به نوبت فارغ‌التحصیل خواهند شد.
  • در هنگام انتخاب واحد و حذف و اضافه چرا بعضی دروس ارایه شده در هفته خاص همه ورودی‌ها نیست؟

    ارایه دروس بسته به نظر گروه‌های آموزشی ویژه دانشجویان هر ورودی تعیین می‌گردد و در روز آخر انتخاب واحد اخذ درس برای هر ورودی و ماقبل فعال می‌شود.
  • چرا در انتخاب واحد افزایش ظرفیت کلاس در برخی موارد وجود ندارد؟

    ظرفیت هر کلاس بر اساس تعداد دانشجویان همان ورودی که درس برای ایشان تعریف شده است تعیین می‌شود.
  • چرا پس از انتخاب واحد بلافاصله نمی‌شود درخواست گواهی اشتغال داد؟

    تا زمان پایان ترمیم که توسط آموزش کل اعمال می شود امکان دریافت گواهی اشتغال به تحصیل نیست. تا قبل از ترمیم وضعیت به صورت در حال ثبت‌نام می‌باشد و پس از پایان ترمیم وضعیت به‌صورت مشغول به تحصیل می شود و پس از مشغول به تحصیل شدن می توان درخواست را در سیستم گلستان ثبت کرد.
  • برای بازیابی شناسه و رمز ورود در سیستم گلستان چه کنم؟

     صدور رمز و شناسه جدید از طریق کارشناس آموزش دانشکده انجام خواهد شد.
  • تفاوت ارایه درخواست‌های مرتبط با نحوه ارایه دروس در هر نیمسال تحصیلی بین آموزش چه تفاوتی و گروه‌های علمی چیست؟

    گروه‌های علمی مسئولیت تنظیم برنامه هفتگی  همراه با روز و ساعت برگزاری کلاس، امتحانات، اساتید و ظرفیت‌های را دارند. آموزش دانشکده مسئولیت اجرای برنامه تنظیم شده گروه‌های علمی را در دانشکده از جهت تخصیص فضا به دروس، کنترل کلاس‌ها، ثبت‌نام در ایام انتخاب واحد و حذف و اضافه و ... را دارد.
  • برای دریافت ماژیک به کجا مراجعه کنم؟

    به دبیرخانه دانشکده 
  • برای استفاده  از  ویدیو پروژکتور وقتی دچار مشکل هستیم به چه کسی مراجعه کنیم؟

    به مسئول سایت دانشکده​​​​​
  • برای اطلاع از مراحل دفاع چه باید کرد؟

    به سایت دانشکده مراجعه و در قسمت فرم‌ها،  فرم اطلاعات دفاع از پایان‌نامه و رساله دانلو و مطالعه شود و در صورت پیشامد پرسش با کارشناس آموزش مرتبط مطرح شود.
  • آیا دانشجو می تواند ریزنمرات مهر شده و تایید شده را از آموزش دانشکده درخواست کند؟

    خیر ممنوع است.
  • دانشجو کلیه گزارشات را به استاد راهنما ارایه کرده است چرا باید گزارش دو ماهه به آموزش ارایه کند؟

    خیر ممنوع است.مطابق مصوبه شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده که قبلا هم بارها از طریق راه‌های مختلف اطلاع‌رسانی شده است اختصاص یک نمره از نمره پایان‌نامه (5/0 نمره گزارش دو ماهه و 5/0 نمره مقاله مستخرج از پایان‌نامه) در اختیار آموزش دانشکده است و کلیه دانشجویان موظف هستند از زمان تصویب پروپزال تا زمان دفاع هر دو ماه یکبار نسبت به دریافت فرم گزارش از سایت دانشکده و تایید آن توسط استاد راهنما، اصل فرم تکمیل شده را  به کارشناس آموزش مربوطه ارایه تا در پرونده اموزشی درج گردد.  
  • برای انتخاب استاد راهنما و مراحل تصویب موضوع به چه کسی مراجعه  کنم؟

    برای انتخاب استاد راهنمای دارای ظرفیت پژوهشی و مراحل تصویب در گروه آموزشی باید به کارشناس گروه آموزشی مربوطه مراجعه کرد.
  • برای اخذ پایان‌نامه چه اقدامی باید انجام داد؟

    دانشجو تا پایان ترم سه فرصت دارد نسبت به ثبت و تایید درخواست تصویب موضوع در پیشخوان سیستم گلستان اقدام نماید تا بتواند در ترم چهارم پایان‌نامه را اخذ کند. در زمان ثبت درخواست بارگذاری پروپزال الزامی است. در زمان تایید درخواست توسط گروه آموزشی بارگذاری صورتجلسه تصویب طرح الزامی است.​​​​
     
  • کارشناس آموزش یا کارشناس گروه من چه کسی است؟

    با لینک فوق می‌توانید همکاران آموزش دانشکده را ملاحظه نمایید.