گروه مدیریت ورزشی و رسانه

معرفی گروه مدیریت ورزشی و رسانه
گروه مدیریت ورزشی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی با هدف تربیت مدیران متخصص و کارآمد برای حوزه های مختلف صنعت ورزش در سال 1390 با پذیرش 5 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش مدیریت بازاریابی در ورزش کار خود را آغاز نمود. این گروه  در حال حاضر 5 نفر عضو هیات علمی و 14 دانشجوی تحصیلات تکمیلی دارد. از برنامه های میان مدت گروه، ایجاد گرایش مدیریت راهبردی در ورزش در مقطع کارشناسی ارشد و پذیرش دانشجو از سال 1397 می باشد که به تصویب شورای آموزشی دانشکده رسیده است و ایجاد دوره دکتری مدیریت ورزشی پس از اخذ مجوز های لازم از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
گروه مدیریت ورزشی دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی در تلاش است با ایجاد محیطی تلفیقی از علم مدیریت ورزش و تجربه های عینی برای دانشجویان، ضمن تربیت فارغ التحصیلان کارآمد و کار آفرین برای صنعت ورزش به همراه تولیدات برجسته علمی و پژوهشی خود، در راهبری و مدیریت ورزش در سطح ملی و بین المللی نقش آفرینی کند.