صفحه اصلی
برگزاری نشست خبری رئیس دانشگاه شهید بهشتی
  • 8967 بازدید

نشست خبری دکتر نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی، به مناسبت هفته پژوهش سه‌شنبه 2 دی 1399 با حضور برخی از خبرنگاران در تالار شیخ بهائی مرکز همایش های بین المللی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نشست که با حضور جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار شد، دکتر نصیری ضمن معرفی دانشگاه به بیان عملکرد، مهم‌ترین فعالیت‌ها و دستاوردهای دانشگاه در حوزه‌های پژوهشی، فناوری، آموزشی و دانشجویی و فرهنگی پرداخت.


SBU_8279.jpg


دکتر نصیری، فعالیت‌های دانشگاه را در حوزه آموزش برشمرد و توضیحاتی درخصوص برگزاری کلاس‌های درس در دوران کرونا، آزمون بسندگی زبان، بازنگری رشته‌ها و ایجاد رشته‌های بین رشته‌ای ارائه داد.

رئیس دانشگاه، در حوزه پژوهش و فناوری، درخصوص جایگاه دانشگاه شهید بهشتی در مرجعیت علمی در کشور، جایگاه دانشگاه در رتبه‌بندی های بین‌المللی، تولید مقاله، برنامه های پژوهشی و دستاوردهای دانشگاه در دوران کرونا، خوشه های علمی، قطب های علمی، وبینارهای بهشتی، پارک علم و فناوری، قراردادهای برون سازمانی و ارتباط با صنعت توضیحاتی داد.

دکتر نصیری، در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه درحوزه‌های دانشجویی و فرهنگی اشاره کرد. وی توضیحاتی در مورد برگزاری شصتمین سالگرد تاسیس دانشگاه و مهم‌ترین رویدادها و جشنواره های مختلف فرهنگی و دانشجویی  ارائه کرد.

 گزارش تکمیل خواهد 

SBU_8305.jpg

 SBU_8359.jpg
SBU_8355.jpg