پیام تبریک رئیس دانشگاه شهید بهشتی به‌مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

9055 بازدید

بنام آنکـه جــان را فکـرت آموخـت                        چـراغ دل به نــور جـان بر افروخت

 

شروع سال تحصیـلی 1400 - 1401 را به اساتید محترم، دانشجویان عزیز و کارمندان گرامی، به‌ویژه دانشجویان جدیدالورود در مقاطع کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترا تبریک عرض می‌کنم. آرزومندم که این بهـــار علـم و معرفـت، با صمیمیت و مهربانـی هرچه تمامتر آغـاز ‌شود و با سعی و تلاش مستمر یکایک اعضای خانواده بزرگ دانشگاه شهید بهشتی، چراغ دل شما با نور جان فکرت‌آموزتان روشن گردد. شروع سال تحصیلـی جدیـد، همچون گذشته، در عرصه علم و دانش، نویدبخـش آینده‌ای بهتر و برای کهن دیار عزیزمان بشـارت‌دهنـده پیشرفت و آبادانی و برای ملت بزرگ ایران مایه عزتمندی و سرافرازی است. من و همه همکارانم در مدیریت دانشگاه شهیدبهشتی، به عنوان یکی از دانشگاه‌های تراز اول کشور، با نهایت افتخار و خوشوقتی و با برنامه‌ریزی مشخص و با تاکید بر حفظ سلامتی یکایک اعضای خانواده دانشگاه، آماده استقبال از شما هستیم.

در سالی که گذشت علی‌رغم محدودیت‌های ناشی از بحران پاندمی کرونا، کلیه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، فناوری و نوآوری دانشگاه به ویژه فعالیت‌های آموزشی با تاکید بر آموزش مجازی بدون وقفه در پردیس‌های مرکزی، فنی مهندسی شهیدعباسپور، زیرآب و اکباتان استمرار یافت. وظیفه خود می‌دانم از همه اعضای خانواده بزرگ دانشگاه شهید بهشتی، به‌رسم ادب قدردانی کنم. یکایک اساتید محترم، کارکنان گرامی و دانشجویان عزیز در دستاوردهای سال گذشته نقش داشته‌اند. به‌ویژه از همکاران ارجمند هیات رئیسه، روسای محترم دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها و معاونان گرانقدر آنان، مدیران گروه‌ها، کارشناسان و کارکنان که در به‌سرانجام رساندن این اقدامات سهیم بوده اند صمیمانه حق‌شناسی و قدرشناسی می‌کنم. اگرچه در سال گذشته بخشی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در محیط دانشگاه حضور داشتند، لکن امیـدوارم با مرتفـع شـدن محدودیت‌های حاصـل از همه‌گیـری ویـروس کرونا، در آینده بسیـار نزدیـک شاهـد حضـور شورانگـیزِ دانشجـویان ساعـی و پـرتلاش مقاطع مختلف تحصیلی در صحـن دانشگـاه باشیـم.

در پایان از درگاه خداوند متعال سلامتی و مزید توفیقات شما را آرزومندم. امیـدوارم دانشجویان عزیز  با جان و دلی معطـر به شمیم اخـلاق و ایمـان و با کسب علـم و دانـش از محضر اساتید فرهیخته، توسعـه، آبادانـی و سـرافـرازی را برای ایـران عزیزمـان به ارمغـان آورند.​​​​​​​

بـه قـول فردوسـی بـزرگ:

به دانـش فــزای و به یــزدان گـرای                    که  او بـاد جـان تـو را رهنــمای

 

من الله توفیق و علبه التکلان

سعداله نصیـری قیـداری

رئیـس دانشـگاه

​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: