پارك علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و رادیو تهران تفاهم نامه همکاری امضاء کردند

3593 بازدید

تفاهم نامه همكاری علمی و كارآفرینی رادیو تهران و پارك علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی امضاء شد.

این تفاهم نامه به منظور مشاركت و بهره‌گیری از توانایی‌های رسانه برای جذب و پرورش ایده‌های خلاق،  به امضاء دکتر كوروش پرند، رئیس پارك علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و حمیدرضا صحراگرد، مدیر شبكه رادیویی تهران رسید.

این تفاهم نامه با هدف تسریع و هموار كردن مسیر پرورش و كارآفرینی ایده های علمی و خلاق در راستای شعار سال ۱۴۰۰( تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها) بسته شده است و همكاری دو طرف در جهت پویش ایده باز در برنامه شبكه رادیویی تهران با عنوان«علم بهتر است» میسر خواهد شد.

معرفی ایده های مخاطبان از برنامه «علم بهتر است»رادیو تهران به سمع مخاطبان می رسد و داوری و ارزش گذاری ایده های مخاطبان در پویش ایده باز برنامه مذكور به واسطه داوران در پارك علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی انجام می شود. همچنین؛ ارائه راهنمایی و مشاوره تخصصی به ایده های برتر توسط مركز رشد دانشگاه شهید بهشتی ارائه خواهد شد.

برنامه «علم بهتر است» برنامه علمی از گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران كه چهارشنبه و پنجشنبه ها روی آنتن رادیو تهران می رود. این برنامه رادیویی در جهت معرفی ایده های تكمیل شده و به ثمر رسیده، نیز همكاری خواهد داشت.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبكه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرند و در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ كیلوهرتز شنونده رادیو تهران باشند.

همچنین شنوندگان از سرتاسر كشور هم می توانند شبكه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باكس) دریافت كنند.​​​​​​​

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: