در شتابدهنده تخصصی نفت، گاز و انرژی، واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی :

رویدادهای هفتگی کافه انرژی برگزار می شود

4907 بازدید

 

 

شتابدهنده پیاکو نخستین شتابدهنده تخصصی نفت، گاز و انرژی، واقع در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی به عنوان پل ارتباطی میان مراکز علمی قوی و نخبگان صنعت با مهیا کردن شرایط شکل‌گیری تیم‌های فناور و نوآور به خلق ارزش و حمایت از استارتاپ ها، کارآفرین‌ها و افراد متخصص برای تامین، تسهیلات مالی و سرمایه گذاری می‌پردازد .

فقدان تعامل و پیوند میان تیم‌های فناور و کارفرمایان حوزه نفت، گاز و انرژی جهت رفع نیازهای فناورانه، فقدان ارتباط و پیوند بین ایده پردازان و سرمایه گذاران و ایجاد ارتباط میان آموخته‌های دانشگاهی متناسب با بازار کار در حوزه نفت، گاز و انرژی موجب شده تا پیاکو با برگزاری رویدادهای هفتگی عمومی، تحت عنوان کافه انرژی به گردهمایی دوستانه در غالب فضایی غیررسمی، متشکل از متخصصان حوزه نفت، گاز و انرژی، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران به منظور تبادل‌نظر و توسعه استارت آپ‌های این حوزه بپردازد.

 هدف پیاکو از برگزاری رویداد کافه انرژی شبکه‌سازی و توسعه ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های نفت، گاز و انرژی همراه با ارائه راه‌حل‌های نوآورانه و فناورانه، شناسایی افراد با ایده‌های مطرح و نوآور و آشنایی دانشجویان با فناوری‌های دانش بنیان و نوظهور در صنعت نفت، گاز و انرژی است.

از مزیت‌های حضور در این رویداد می‌توان به بهره‌مندی از امتیاز رویدادهای آموزشی و سرمایه‌گذاری، توسعه اکوسیستم استارت آپی و کارآفرینی، افزایش ظرفیت نیروی انسانی و  افزایش اشتغال در حوزه فناوری‌های نوین در صنعت نفت، گاز و انرژی اشاره کرد. حضور برای همه علاقه‌مندان، سرمایه‌گذاران، ایده پردازان، استارت آپ‌ها و صاحبان کسب و کار موضوعه آزاد و رایگان اما رزرو الزامی است، برای ثبت‌نام به آدرس www.evand.com/events/energycafe مراجعه  نمایید.

 این رویداد نیاز به دعوت ندارد همه در این رویداد دعوت هستند.کافه انرژی یک دورهمی برای استارت آپ‌ها، کار آفرین‌ها و افراد دارای ایده‌های نو در زمینه نفت، گاز و انرژی است.

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: