اعضای شورای سیاستگذاری نخستین رویداد نوآورانه کتاب و کودک تاکید کردند:

ایجاد رابطه موفق و موثر بین نسل جدید و کتاب با استفاده از ظرفیت های فناورانه و نوآورانه

6300 بازدید

​​​​​​​

نخستین رویداد نوآورانه کتاب و کودک در راستای ضرورت ایجاد آشتی و الفت کودکان سرزمینمان با کتاب و کتابخوانی و نیاز به تحول در فرم و محتوای کتاب و تولید محتوا در این حوزه شکل گرفته است.

این رویداد فناورانه و نوآورانه از سوی مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی و شتاب دهنده گام دوم  اسفند ماه 99 برگزار می‌شود .

اعضای شورای سیاستگذاری و دبیران علمی و اجرایی این رویداد دغدغه مندانه بر این باورند که می توان با استفاده از خلاقیت و ظرفیت های فناورانه و نوآورانه ، بین نسل جدید با کتاب و مطالعه رابطه موفق و موثرتری ایجاد کرد.

 اعضای شورای سیاستگذاری و دبیران علمی و اجرایی این رویداد به این شرح می باشند: دکتر جمیله علم الهدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و رییس پژوهشکده مطالعات بنیادین علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی، دکتر عادل پیغامی عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق (ع)، دکتر اباصلت خراسانی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، دکتر صادق خیاطیان عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و سرپرست شرکتها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ،دکتر مریم جلالی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر علی اصغر سعدآبادی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و مدیر مرکز نوآوری پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی و دکتر محمدرضا مرادی مدیر عامل شتاب دهنده گام دوم.

این رویداد در دو سرفصل اصلی، فرم و محتوا، برگزار خواهد شد که اشاره به فرم‌های نوین و فناورانه تولید کتاب از یک سو و خلاقیت و نوآوری در تولید محتوای کتابهای کودکان، از سویی دیگر دارد.

اولين رویداد نوآورانه و فناورانۀ «کتاب و کودک» در راستای ضرورت ایجاد آشتی و الفت بین کودکان با کتاب و کتابخوانی، 10 تا 13 اسفند 1399 در دانشگاه شهيد بهشتى برگزار مي شود. تمرکز سنى اين رويداد بر کودکان یک تا دوازده سال است.​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: