توسط رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان؛

از دکتر شریف زادگان، مجری «برنامه آمایش کردستان» تقدیر شد

15274 بازدید

بهرام نصرالهی‌زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان؛ طی نامه‌ای خطاب به دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهیدبهشتی؛ از فعالیت‌های دکتر محمدحسین شریفزادگان، استاد دانشگاه شهید بهشتی برای تدوین «برنامه آمایش کردستان» قدردانی کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، دراین نامه، «برنامه آمایش کردستان» را مصداق ترسیم چشم‌ا‌نداز توسعه آتی استان در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات، آموزش، بهداشت، حوزه ‌های فرهنگی و اجتماعی و در نهایت توسعه فضایی بالنده استان دانست.

دکتر نصرالهی زاده، مشارکت دانشگاه شهید بهشتی در تهیه برنامه آمایش استان را که با اتکا به مبانی علمی  و با دقت و ظرافت‌های لازم تدوین شده است، یکی از موارد درخشان همکاری دولت و دانشگاه خواند و افزود: مایه مباهات است که دانشگاه شهیدبهشتی به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز علمی و پژوهشی کشور، تدوین نقشه راه توسعه استانِ استراتژیک و مهم کردستان را بر عهده داشته و رسالت ملی و مسئولیت اجتماعی خود را برای توسعه همه جانبه کشور به نحو مطلوب ایفا کرده است.

 

دکتر نصیری قیداری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی نیز در پیام‌های جداگانه‌ای از تلاش‌های ارزشمند دکتر شریف زادگان، استاد دانشکده معماری و شهرسازی در تدوین "برنامه آمایش کردستان" و طرح ملی "توسعه و عمران منطقه ساحلی مکران" قدردانی کرد.​​​​​​​

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: