فرصت‌های همکاری

 

 

«موفقیت مجموعه آزمایشگاه‌های روانشناسی به میزان درگیری و انگیزه دانشجویان و پژوهشگران بستگی دارد»
 
از اینکه فرصت همکاری با شما را یافته‌ایم بسیار خرسندیم و به شما بابت این انتخاب خوشامد می‌گوییم.
به‌منظور آن‌که در مجموعه آزمایشگاه‌های روانشناسی فرصت همکاری با شما پژوهشگران و دانشجویان را داشته باشیم؛ در ابتدا باید طرح‌های پژوهشی خود را به مسئولین مجموعه آزمایشگاه‌های روانشناسی ارائه نمایید تا پس از بررسی اینکه آیا امکانات و فضای آزمایشگاه توان خدمت‌رسانی به شما را دارد یا خیر تصمیم‌گیری شود. پس از آن تنها بر طبق ضوابط سامانه بیت همکاری شروع می‌شود.
اگر می‌خواهید به عنوان همکار پژوهشگر در پژوهش‌های در حال انجام و آتی مجموعه آزمایشگاه‌ها شرکت کنید می‌توانید با معرفی خود به مسئولین مجموعه آزمایشگاه‌ها این فرصت را در اختیار ما قرار دهید تا شما را به پژوهشگران آن حیطه معرفی نماییم.
مجموعه آزمایشگاه ها به‌صورت دیگری نیز می‌تواند شما را در کار پژوهش یاری نماید. این کار در مورد بسیاری از ابزارهای موجود در مجموعه آزمایشگاه‌ها؛ به این صورت که آن‌ها را از طریق امانت دهی به دانشجویان و پژوهشگران تقدیم می‌کند. امانت دهی در مورد آزمون‌های مداد-کاغذی و ابزارهای دیگر نیز امکان‌پذیر است که بدون روند اداری مشکل، آنچه نیاز دارید در اختیار شما گذاشته می‌شود.
حتی اگر هنوز ابزارهای مورد نیاز برای طرح پژوهشی خود را انتخاب نکرده‌اید در مجموعه آزمایشگاه‌ها می‌تواند در این زمینه به شما مشاوره دهد که چه ابزارهایی مورد نیاز است و چگونه می‌توانید از این ابزارها در پژوهش‌هایتان استفاده نمایید.
دانشجویان می‌توانند در زمینه‌های بهبود کیفیت مجموعه آزمایشگاه‌ها، سایت و تولید محتوا، دسته‌بندی آزمون‌ها و ابزارهای موجود در آزمایشگاه به‌صورت کار دانشجویی ما را در راه رسیدن به وضعیتی بهتر یاری نمایند.
​​​​​​​
این امکانات برای همه دانشجویان دانشگاه شهیدبهشتی و بقیه دانشگاه‌ها میسر است. پس اگر طرح پژوهشی دارید که فکر می‌کنید این امکان در آزمایشگاه برای انجام آن وجود دارد، درنگ نکرده و هر چه سریع‌تر با ما ارتباط برقرار کنید.