صفحه اصلی
اولین نشست دکتر طالب پور با دبیران انجمن های علمی برگزار شد
  • 23615 بازدید

اولین نشست معاونت فرهنگی و اجتماعی با دبیران انجمن های علمی در تاریخ 3/9/1400 با حضور دکتر علیرضا طالب پور معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر عباس نعیمی مدیر امور فرهنگی، خانم ششپری رئیس اداره انجمنهای علمی، آقای عزیزی کارشناس مسئول انجمنهای علمی و دبیران انجمنهای علمی به صورت مجازی برگزار شد.

در این جلسه آقای دکتر طالب پور به جایگاه مهم و ارزشمند انجمن های علمی بویژه در ایجاد ارتباط سازنده با اساتید و مسئولین دانشگاه اشاره نمودند و نیز ارتقا و توسعه فعالیت های انجمن های علمی در حوزه های مختلف را در راستای مساله گشایی و حل مشکلات کشور ضروری دانستند. رقابت سالم و ارزیابی مستمر انجمن های علمی را در شتابدهی انجمن ها بسیار مهم دانستند.

ایشان با اشاره به طرح کلان هوش فرهنگی، برنامه ریزی نحوه همکاری مشترک انجمن ها در پیشبرد اهداف میان رشته ای این طرح را به جلسه بعدی معاونت موکول کردند.

آقای دکتر عباس نعیمی نیز در ادامه این جلسه به ضرورت مهارت ورزی دانشجویان با استفاده از فرصت انجمن علمی جهت آمادگی فعالیت های اجتماعی اعضا در آینده اشاره نمودند.ایشان منابع انسانی را هم ترین رکن جامعه و هر سازمانی معرفی نمودند.

در ادامه دبیران انجمن های علمی گیاهان و مواد اولیه دارویی،مکاترونیک،مکانیک، عمران ،بیوتکنولوژی و دبیر دبیران سال 98  درباب فعالیت های درون انجمنی و نیز مشکلات پیش روی انجمن ها صحبت نمودند. جلسه ساعت 13 شروع و ساعت 15 به اتمام رسید.

 

افزودن نظرات