صفحه اصلی
قابل توجه پذیرفته‌شدگان اولیه بدون آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1401-1400
  • 19604 بازدید

دانشگاه شهيد بهشتي به استناد آیین‌نامه‌ "پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی‌ارشد" مصوب 98/10/01 وزارت علوم، تحقيقات و فناوری و دستورالعمل اجرایی مصوب شورای استعدادهای درخشان دانشگاه ، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اقدام به پذیرش بدون آزمون در دوره کارشناسی ارشد نموده است.

 

کلیه پذیرفته‌شدگان اولیه که اسامی آنها در تاریخ 1399/12/25 اعلام شده است، باید جهت آگاهی از ادامه مراحل تکمیل فرم‌ها و ارائه مدارک لازم، اطلاعیه‌های بعدی اداره جذب و هدایت استعدادهای درخشان را فقط از طریق وب‌سایت این اداره پیگیری نمایند (دانشگاه مسئولیتی برای اطلاع‌رسانی از طرق دیگر ندارد).

پذیرفته‌شدگان اولیه (اصلی/ذخیره‌) در صورت درخواست انصراف از فرآیند پذیرش بدون آزمون در این دانشگاه، لازم است با مراجعه به سامانه گلستان دانشگاه شهید بهشتی، پس از ورود شناسه کاربری و رمز عبوری که در زمان ثبت‌نام دریافت کرده‌اند، انصراف از فرآیند پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد را حداکثر تا تاریخ 1400/2/20 اعلام نمایند. توجه فرمایید در صورت انصراف، امکان بازگشت به وضعیت قبلی (پذیرفته شده اولیه) وجود نخواهد داشت.

مسیر ثبت انصراف در سامانه گلستان:

منوی ثبت‌نام ------ ثبت‌نام ------ درخواست انصراف از پذیرش بدون آزمون(پردازش 26680)

سلام و عرض ادب.

آیا انصراف ندادن از پذیرش بدون آزمون، منافاتی با کنکور داره؟ 

خیر

سلام ایا امکان درخواست تغییر گرایش به گرایش دیگر همان رشته وجود دارد؟

خیر

سلام وقتتون بخیر، اگر انتخاب اولو ذخیره باشیم و انتخاب دوم اصلی ،باید یکیشو انصراف بدیم تا اون یکی بررسی شه؟یا میشه از هیچ کدوم انصراف نداد تا اگر شد اولویت اول اونی باشه که ذخیره شدم و اگر اون نشد اولویت دومو که اصلی شدم بمونه برام و همونو برم؟

 

سلام وقتتون بخیر

امکانش هست که از جایی معلوم‌شود که ذخیره چندم هستیم؟که باتوجه به اون برای انصراف یا عدم‌انصراف بشه تصمیم‌گرفت؟

سلام عذر میخوام درباره پذیرش قطعی که سازمان سنجش تعداد ظرفیت نهایی را اعلام میکند از الان مشخص نیست که کدوممون نسبت به بقیه اولویت داریم؟ یعنی در بین پذیرفته شدگان اولویتی وجود ندارد که در صورت کاهش ظرفیت باز هم بدانیم که پذیرفته شده ایم؟