صفحه اصلی
جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر
  • 5711 بازدید

جلسه تودیع و معارفه رئیس دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر با حضور دکتر نصیری، رئیس محترم دانشگاه و دکتر رسولی مشاور محترم رئیس و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر مهرنوش شمس فرد و دکتر محسن ابراهیمی مقدم به همراه برخی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده در روز یکشنبه تاریخ 26/11/1399 از ساعت 10 الی 12 با حفظ پروتکل­های بهداشتی برگزار گردید. در ابتدا دکتر رسولی با نام و یاد خداوند فرمودند درخصوص انتخاب روسای دانشکده­ها، افرادی با بنیه علمی بالا  و از جهت اجرایی و تجربه کاری سنجیده می­شوند و بدون شک همکاران خانم مدیریت قوی و درستی دارند. با قدردانی از زحمات خانم دکتر، ابراز خرسندی از اینکه آقای دکتر ابراهیمی مقدم این مسئولیت را پذیرفتند داشتند.

آقای دکتر ابراهیمی مقدم ضمن تشکر از حضور ریاست دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه و همکاران از تلاش و زحمات بی­وقفه خانم دکتر شمس­فرد در جهت پیشبرد اهداف دانشکده قدردانی کردند و خواستار همکاری و یاری رساندن در این مسیر بودند. در ادامه اهداف موردنظر برای سال­های آتی را بیان کردند.  

خانم دکتر شمس فرد گزارش 6 سال فعالیت خود را ارائه کردند.

دکتر سعداله نصیری قیداری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت­های خانم دکتر شمس فرد در اداره و مدیریت دانشکده در ظلّ توجهات خداوند سبحان، آرزوی استمرار موفقیت در فعالیت‌های علمی ایشان را داشتند و با انتصاب و معرفی دکتر ابراهیمی‌مقدم به عنوان سرپرست دانشکده مهندسی و علوم کامپیوتر، اظهار امیدواری کرد با تلاش مستمر و مشارکت فعال سایر همکاران، همه ظرفیت‌ها و امکانات علمی دانشکده را در جهت پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش مجموعه به کار گیرند و با برنامه‌ریزی و حرکت در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه، زمینه ارتقا و اعتلای دانشگاه را فراهم سازند.

دانلود فایل
افزودن نظرات