بدین وسیله چند مورد از مصوبات جلسه مورخ 1394/05/18 کمیسیون موارد خاص دانشگاه در خصوص دوره تحصیلات تکمیلی، اعلام میشود. خواهشمند است دستور فرمایید به نحو مقتضی به اطلاع همکاران آموزش و دانشجویان رسانیده شود تا مراتب مورد توجه و اجرا قرار گیرد.
1- حداکثر مهلت ارسال درخواست و مدارک دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ودکتری متقاضی اخذ سنوات اضافه ازکمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه ،به مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه، یکماه قبل از شروع آن نیمسال تعیین شدهاست. در غیر این صورت دانشجویان مشمول پرداخت هزینه ثبت نام با تأخیر، مصوب جلسه مورخ 88/02/22 هیأت رئیسه دانشگاه خواهند شد.
2- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال 1392 به بعد که متقاضی اخذ اولین سنوات اضافه از کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه هستند،در صورت موافقت کمیسیون مذکور ،حداکثر تا پایان اولین سنوات اضافه اخذ شده از کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه ، می توانند از پایان نامه خود دفاع نمایند ، در غیر این صورت حکم اخراج آنان صادر خواهد شد .
3- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی سال 1392 به بعد که مشمول بند 2 می شوند وحکم اخراج آنان صادر شده است، در صورت عدم وجود مشکل نظام وظیفه واحراز شرایط کامل جهت دفاع از پایان نامه با تایید استاد راهنما ، مدیر گروه و شورای دانشکده، حداکثر تا یکماه قبل از شروع امتحانات نیمسال بعد، می تواننددرخواست بازگشت به تحصیل خود را ،جهت بررسی، به کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه ارائه نمایند.در غیر اینصورت درخواست قابل بررسی نخواهد بود.
4- دانشجویان مقطع دکتری ورودی سال 1391 به بعد که متقاضی اخذ اولین سنوات اضافه از کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه هستند،در صورت موافقت کمیسیون مذکور ،حداکثر تا پایان اولین سنوات اضافه اخذ شده از کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه ، می توانند از رساله خود دفاع نمایند ، در غیر این صورت حکم اخراج آنان صادر خواهد شد .
5- دانشجویان مقطع دکتری ورودی سال 1391 به بعد که مشمول بند4 می شوند و حکم اخراج آنان صادر شدهاست، در صورت عدم وجود مشکل نظام وظیفه واحراز شرایط کامل جهت دفاع از رساله با تایید استادراهنما، مدیر گروه و شورای دانشکده، حداکثر تا یکماه قبل از شروع امتحانات نیمسال بعد، می تواننددرخواست بازگشت به تحصیل خود را ،جهت بررسی، به کمیسیون بررسی موارد خاص دانشگاه ارائه نمایند.در غیر اینصورت درخواست قابل بررسی نخواهد بود.