صفحه اصلی
رئیس دانشگاه: برای رسیدن به جایگاه برتر در جذب دانشجویان بین‌المللی نیازمند ترسیم چشم‌انداز راهبردی هستیم
  • 7967 بازدید

«مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان» دانشگاه شهید بهشتی با هدف گسترش فرهنگ و زبان و ادبیات فارسی و با مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شهریور ماه سال ۱۳۹۴ تاسیس شد. این مرکز متقاضیان یادگیری زبان فارسی را از سراسر جهان می‌پذیرد و در دوره‌های مختلف آموزش می‌دهد.

 

دکتر سید محمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی؛ با در نظر داشتن اعتبار دانشگاه شهید بهشتی و مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه و جایگاه ویژه و رو به رشد زبان فارسی در جهان، درباره مرکز آزفا اظهار داشت: رسیدن به جایگاه برتر در جذب دانشجویان بین‌المللی، نیازمند ترسیم چشم‌انداز راهبردی برای ساماندهی و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی-اداری آنان است. به­ همین منظور مرکز بین‌المللی آموزش زبان فارسی دانشگاه با مدیریت راهبردی جدید و با ارائه خدمات علمی و تخصصی و تدوین مجموعه‌های آموزشی کارآمد و به روز جهانی، تحولی بنیادین را در این مرکز ایجاد کرده است.

رئیس دانشگاه با اشاره به اهداف مرکز آزفا گفت: هدف اصلی مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان، ترویج و آموزش زبان‌ فارسی و اشاعه فرهنگ و تمدن ایرانی در جهان و ایجاد زمینه‌های جذب بیشتر فارسی‌آموزان است.

وی ابراز امیدواری کرد که با سیاست‌گذاری‌های جدید مرکز در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های دانشگاه و فراهم‌سازی امکانات و زیرساخت‌های آموزشی و پژوهشی مناسب شاهد ارتقا و اعتلای هر چه بیشتر دانشگاه در سطح بین‌المللی باشیم.

 

 

 

افزودن نظرات