صفحه اصلی
پیام تبریک رئیس دانشگاه شهید بهشتی به مناسبت درخشش کاروان ورزشی دانشگاه
  • 23529 بازدید

بسمه تعالی

ز ورزش میاسای و کوشنـده باش
 

که بنیـاد گیتـی به کوشنـدگی است
 

درخشیــــدن این بلنــد آفتاب
 

ز بسیـار کوشــی و گردنـدگی است
 

نیاکانـت را ورزش آن مایــه داد
 

که شهنامه زایشان به تابندگــی است
 

تو نیـــز از نیاکان بیامـــوز کار
 

اگر در سـرت شـور سـرزندگـی است
 

کسب رتبـه نخست کاروان ورزشـی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی در سومین المپیاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، مایه مباهـات و افتخـار و برگ زرینـی در کتاب دانشگاه بـزرگ شهیـد بهشتـی است.

 موفقیـت دانشجویان در این دوره از مسابقات نشان از اهتمـام و توجه ایشان به امـر ورزش و تندرستـی دارد. حضـور دانشجویان جـوان در رویدادهـای ورزشـی فرصتـی گران‌سنگ برای تمریـن پیـروزی در آوردگاه‌هـای پرچالـش زندگـی، غلبـه بر سختـی‌ها و مشکلات اجتماعـی و گـذر از تنش‌های اخلاقـی و سرخوردگـی‌های زندگـی صنعتـی و مـدرن است.

ورزش به عنوان پدیده‌ای فـردی و اجتماعی علاوه بر تامین سلامتی، موجب بالندگی روح و روان و دست‌یابـی به شادابـی و نشـاط و تقویـت روحیـه همبستگـیِ اجتماعـی و کارگروهـی می‌شود.

خداونـد بلندمرتبه را شاکـرم که تلاش‌هـای فرزندان ورزشکارم در سایه الطاف الهی، کوشش مجدانـه و غیرتمنـدان‌‌شان زیر نظر مربیـان و کادر فنـی و مسئـولان در معاونـت‌های دانشجویـی و فرهنگـی و اجتماعـی به ثمـر نشسـت.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیـت ارزشمنـد به خانـواده بزرگ دانشگاه شهیـد بهشتـی، از یکایک دانشجویـان پرتـلاش ورزشـکار، مربیـان متعهـد، مـدیران و مسئولان دلسـوز دانشگاه تشکر و قدردانی می‌کنم. موفقیـت، سلامتـی و سربلنـدی ایشان را از درگـاه حضـرت دوسـت مسئلـت دارم.

سعدالله نصیری قیداری

رئیس دانشگـاه شهید بهشتـی

شهریور 1401
 

افزودن نظرات