گزارش بازی‌های نیمه نهایی مسابقات والیبال جام رمضان کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان دانشگاه

12159 بازدید

​​​​​​​

 بازی های نیمه نهایی مسابقات والیبال جام رمضان کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی با حضور اکبر ملکیان، مسئول کانون فرهنگی ورزشی ایثار؛  محمدرضا سلطانی، مسئول امور پشتیبانی کانون فرهنگی ورزشی ایثار؛ محمدرضا موسوی، مسئول امور فنّی و برنامه ریزی کانون فرهنگی ورزشی ایثار؛ داود لکی، مسئول تیم های ورزشی کانون فرهنگی ورزشی ایثار و عادل نجفی، ناظر برگزاری مسابقات برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی کانون، در بازی اول مرحله نیمه نهایی که روز دوشنبه 19 اردیبهشت ماه در سالن ورزشی شماره 4 (کوی برادران) برگزار شد، تیم‌های پردیس شهید عباسپور و تیم اکوپ علوم‌سیاسی و اقتصاد به دیدار هم رفتند که نتیجه این بازی با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25-13، 25-22 و25-23 به سود تیم  پردیس شهید عباسپور به پایان رسید . با این برد، تیم پردیس شهید عباسپور به فینال رقابت‌های جام رمضان راه یافت.


​​​​​​​ تیم پردیس شهید عباسپور: راه یافته به مرحله فینال

 

بازی دوم مرحله نیمه نهایی روز سه شنبه 20 اردیبهشت ماه در سالن ورزشی شماره 1 مرکز تربیت بدنی دانشگاه برگزار شد و تیمهای انجمن علوم ورزشی و دانشکده علوم ورزشی و تندرستی با استقبال خوب تماشاچیان در سالن به رقابت پرداختند. در پایان این بازی پس از یک رقابت زیبا و تماشایی، تیم انجمن علوم ورزشی با نتیجه 3 بر 2 تیم رعد تربیت بدنی را با امتیازهای  25-16،  21-25، 21-25، 25-20 و 13-15 شکست داد و به فینال این دوره از مسابقات راه یافت.

 لازم به ذکر است در این بازی دکتر حجت رسولی، مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه، دکتر علیرضا فارسی؛ معاون دانشجویی دانشگاه در سالن حضور داشتند و این مسابقه را از نزدیک تماشا کردند و در جریان نحوه انجام بازی ها قرار گرفتند.

 پس از پایان بازی‌های مرحله نیمه نهایی، مسابقه فینال در روز سه شنبه 3 خرداد ماه ساعت 11 به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در سالن شماره 1 مرکز تربیت بدنی دانشگاه بین تیمهای پردیس شهید عباسپور و انجمن علوم ورزشی برگزار خواهد شد.


​​​​​​​تیم انجمن علوم ورزشی و تندرستی : راه یافته به مرحله فینال

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: