گزارش آیین تقدیر از مدال آوران مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های منطقه یک کشور

3729 بازدید

آیین تقدیر از مدال آوران مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های منطقه یک کشور برگزار شد.

این مراسم به همت مرکز تربیت بدنی دانشگاه شهید بهشتی و با حضور ورزشکاران، مدال آوران، مربیان، سرپرستان و مسئولان دانشگاه برگزار شد. در ابتدای مراسم معاون نهاد نمایندگی رهبری ضمن تقدیر از برگزاری مراسم با اشاره به آیات و روایات بر احترام و تقدیر از پیشکسوتان و تاکید کرد.

در ادامه دکتر فارسی، معاون دانشجویی دانشگاه ضمن خیر مقدم به میهمانان و تشکر از دست اندرکاران مرکز تربیت بدنی و قهرمانان و اشاره به کسب نشان طلایی تک ستاره توسط دانشگاه در امر ورزش نظر حضار را به این نکته که برای اولین بار بلافاصله پس از مسابقات مراسم تقدیر و اهدا جوایز برگزار شده جلب کرد. در این بخش از زحمات حاج اکبر ملکیان به خاطر سالها فعالیت در حوزه ورزش ایثارگران تقدیر و تشکر شد.

دکتر سعداله نصیری قیداری؛ رئیس دانشگاه شهید بهشتی نیز  ضمن تقدیر از مدال آوران در مسابقات انتخابی المپیاد دانشجویی، دانشگاه شهید بهشتی را یکی از قطب های ورزش دانشگاهی کشور برشمرد که هم از حیث امکانات و هم از حیث نیروی انسانی از سرانه بالایی در بین دانشگاههای کشور برخوردار است.

 به گفته دکتر نصیری قیداری، دانشگاه شهید بهشتی در دوره دو ساله  شیوع بیماری کرونا و با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی، اقدام به بازسازی، نوسازی و احداث اماکن ورزشی در سطح دانشگاه نمود که این امر باعث افزایش سرانه ورزشی دانشگاه و رسیدن به وضعیت نسبتا مطلوب شد.

 دکتر نصیری با قدردانی از تلاش‌های دکتر علیرضا فارسی، معاون دانشجویی دانشگاه، با توجه به تجربه موفق حضور ایشان در دوره معاونت دانشجویی و ایجاد شور و نشاط در بین دانشجویان، پیشنهاد داد در دوره های آتی نیز معاون دانشجویی از بین استادان جوان و ترجیحا ورزشی انتخاب شود تا شاهد تداوم فضای پویا و پر شور در بین دانشجویان باشیم.​​​​​​​

 سپس دکتر رسولی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و ورابط عمومی؛ با بیان اشعاری از شعرای بزرگ ایران، اهمیت به ورزش را ستودند و بر توسعه ورزش تاکید کرد.

دکتر فروردین، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در سخنرانی خود گزارشی از اقدامات حمایتی مجلس در ترویج و توسعه ورزش ارائه داد. دکتر اسپروری عضو هیات مدیره باشگاه ورزشی شهید بهشتی و از خیرین دانشگاهی در صحبت‌های خود از انعقاد تفاهم نامه با تعدادی از اماکن ورزش بخش خصوصی به منظور استفاده دانشجویان با تخفیف پنجاه درصد خبرداد و به برنامه‌های حمایتی از دانشگاه در آینده اشاره کرد.

دکتر مزینی، رئیس مرکز تربیت بدنی؛ ضمن خیرمقدم به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده و کسب عناوین بدست آمده توسط تیم‌های دانشگاه و میزبانی در سه رشته بسکتبال، کشتی فرنگی و آزاد، والیبال دختران و همچنین قهرمانی در رشته‌های کشتی فرنگی، بسکتبال و دو و میدانی پسران، نایب قهرمانی در کشتی آزاد، دو و میدانی دختران و بسکتبال دختران و مقام سوم تیم فوتسال دختران اشاره کرد. براساس گزارش مذکور، شناگران پسر نیز موفق به کسب سهمیه و مدال در برخی مواد و کسب نتیجه چهارم تیمی شدند. از جمله اتفاقات ویژه این دوره از مسابقات می توان به حضور پرشور تماشاچیان بعد از دوسال محدودیت کرونایی، کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی تیمهای کشتی فرنگی و آزاد برای نخستین بار و کسب عنوان سومی فوتسال دختران در اولین حضور در مسابقات اشاره کرد. رئیس مرکز تربیت بدنی در انتها برنامه‌های آتی مرکز تربیت بدنی را ارائه داد.

 پخش کلیپ از افتخارآفرینی دانشجویان در رقابت‌ها، اجرای موسیقی زنده و رقص آذری از بخش‌های مفرح این مراسم بود.

در ادامه از کارکنان نمونه مدیریت‌های مختلف معاونت دانشجویی و بازنشستگان تقدیر بعمل آمد. در انتهای مراسم ورزشکاران تیم‌های مختلف جوایز خود را از ریاست دانشگاه و سایر مسئولان حاضر در سالن دریافت کردند.

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: