به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در فضایی صمیمی برگزار شد؛

دیدار اعضای شورای اجرایی کانون فرهنگی-ورزشی ایثار با معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان

122 بازدید

 به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش، اعضای شورای اجرایی کانون فرهنگی-ورزشی ایثار و تربیت‌بدنی بسیج کارکنان با معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان وزارت علوم دیدار کردند.

 در این نشست صمیمانه که روز سه شنبه 24 مهرماه در در محل سازمان امور دانشجویان کشور برگزار شد،  آقای ملکیان، مسئول کانون فرهنگی ورزشی ایثار ضمن عرض تبریک انتصاب دکتر اللهیاری به عنوان معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ایشان را فردی شایسته و با تجربه دانست که حضورشان در این سمت می‌تواند سرمنشاء تحول اساسی در حوزه مدیریت منابع و حل مسائل و مشکلات دانشجویان باشد. در ادامه، آقای ملکیان، گزارشی از فعالیت‌های این کانون در مسابقات ورزشی و المپیادهای مختلف ارائه کرد.

دکتر اللهیاری، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان در سخنانی، ضمن خیرمقدم و قدردانی از حضور اعضای کانون فرهنگی ورزشی ایثار در این جلسه، ضمن تمجید از این فعالیت ها به نقش اساسی دانشجویان در دانشگاه های مختلف و همکاری آنها پرداخت و کانون فرهنگی ورزشی ایثار را یکی از سرآمدترین کانون های فرهنگی در سطح دانشگاه‌های کشور عنوان کرد. ایشان هم چنین به ذکر نکاتی از دوران دانشجویی خود در دانشگاه شهید بهشتی و نقش دل سوزانه آقای ملکیان برای دانشجویان در دانشگاه پرداخت.

دکتر اللهیاری همچنین نکاتی را پیرامون چگونگی افزایش سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر و لزوم حضور آنها در المپیادهای مختلف قهرمانی دانشگاه‌های کشور مطرح کرد و مقرر شد اعضای کانون با همفکری،  برنامه¬ مدونی را آماده و به ایشان ارائه نمایند.

 در بخشی از این دیدار، اعضای شورای کانون فرهنگی و رزشی ایثار، نقطه‌نظرات خود را با معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان به اشتراک گذاشتند.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: