بازدید رئیس دانشگاه از روند آماده سازی کاروان ورزشی امید و حرکت

37 بازدید

دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی از مرکز تربیت بدنی و روند آماده سازی کاروان ورزشی امید و حرکت بهشتی اعزامی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور بازدید کرد.

رئیس دانشگاه ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت به تمامی دست‌اندرکاران ورزش دانشگاه پیامی را خطاب به ورزشکاران اعلام کرد. متن پیام رئیس دانشگاه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با کمال مسرت، اعزام کاروان ورزشی دانشگاه با شعار "امید و حرکت" را به شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های کشور در اصفهان را تبریک می‌گویم. این رویداد بزرگ، فرصتی است تا شما به عنوان نمایندگان دانشگاه شهید بهشتی، توانمندی‌ها، استعدادها و تلاش‌های خود و همچنین ارزش‌های انسانی و اخلاقی که در ورزش نهفته است را به نمایش بگذارید.

شعار المپیاد شانزدهم "رفاقت، رقابت، رهرو راه خدمت" به خوبی بیانگر روحیه‌ای است که باید در تمامی مراحل این رقابت‌ها مدنظر قرار دهیم. رفاقت، اساس هرگونه همکاری و همدلی است و رقابت سالم، موجب پیشرفت و تعالی ما خواهد شد. در این مسیر، همواره باید به یاد داشته باشیم که هدف نهایی ما خدمت به جامعه و ارتقاء سطح کیفی زندگی اطرافیان‌مان است.

از شما عزیزان می‌خواهم که در طول این المپیاد، اصول اخلاقی را رعایت کنید و خصایل پهلوانی را در رفتار و کردار خود زنده نگه دارید. پهلوانی تنها در میدان رقابت نیست، بلکه در رفتار روزمره، احترام به حریف، و نشان دادن روحیه ورزشکاری نمود پیدا می‌کند. با این روحیه می‌توانیم الگوی مناسبی برای دیگران باشیم و به همگان نشان دهیم که ورزش فراتر از یک رقابت، یک فرهنگ است.

این المپیاد فرصتی مناسب برای تبادل تجربیات، ایجاد دوستی‌ها و گسترش فرهنگ ورزش در میان دانشجویان است.

از هر لحظه این المپیاد بهره‌برداری کنید و با اعتماد به نفس، عزم راسخ و روحیه‌ای سرشار از انگیزه در میدان حاضر شوید و نام دانشگاه شهید بهشتی را در این المپیاد که بزرگترین رخداد ورزشی کشور است سربلند نگه دارید.

از زحمات همکاران پرتلاش در مرکز تربیت بدنی دانشگاه و مربیان و سرپرستان شما که در این مسیر شما را همراهی کرده‌اند نیز قدردانی می‌کنم. حمایت و هدایت آن‌ها نقش بسزایی در موفقیت شما دارد و امیدوارم با همکاری یکدیگر، به دستاوردهای بزرگ‌تری دست یابید.

برای همه شما آرزوی تندرستی و موفقیت دارم و امیدوارم نام دانشگاه شهید بهشتی در این المپیاد درخشان‌تر از همیشه باشد.

مشتاقانه منتظر نتایج خوب شما هستم.

سید محمود رضا آقامیری 

رئیس دانشگاه شهید بهشتی

همچنین دکتر آقامیری بر پوشش اخبار حوزه ورزش به ویژه ورزش دختران تاکید کرد و به منظور تشویق و افزایش روحیه ورزشکاران مقرر نمود بالاترین میزان پاداش به ورزشکاران در بین دانشگاه‌های کشور می‌بایست به دانشگاه شهید بهشتی تعلق داشته باشد.

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: