به همت کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی بسیج کارکنان

مراسم گرامیداشت روز شهداء برگزار شد

3442 بازدید

 به همت کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی حوزه بسیج کارکنان دانشگاه شهید بهشتی و به مناسبت روز شهداء و با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیرضا رجالی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر حجت رسولی، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه، دکتر احمدرضا ذوالفقاری، معاون پشتیبانی، مالی و مدیریت منابع دانشگاه، دکتر علیرضا طالب‌پور؛ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر جلیل کاوه، مسئول محترم حوزه بسیج کارکنان دانشگاه و سایر مسئولین و مدیران، کارمندان و دانشجویان دانشگاه در روز یکشنبه، 22 اسفند ماه 1400؛ ساعت 12:30برگزار شد.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن پیاده روی و طی مسیر از میدان مرکزی دانشگاه تا مزار شهدای گمنام دانشگاه و شهید تازه تفحص شده شهید رضایی و صحن امامزاده عزیز (ع) با ذکر صلوات و فاتحه یاد و خاطره رزمندگان سالهای دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این برنامه دکتر حجت رسولی؛ مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه در سخنانی گفت: چه زیباست که در چنین روزی مقام شهداء، رشادتها و مجاهدت‌های رزمندگان اسلام را پاس بداریم  چرا که  امنیت و آرامش امروز و لحظه به لحظه زندگی خود را مدیون جانفشانی‌های این عزیزان هستیم که جانشان را بر کف گرفتند و در جهبه‌های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و حماسه آفریدند.

در ادامه این برنامه شرکت کنندگان با قرائت فاتحه و نثار گل و گلاب و شست و شوی قبور به مقام شامخ شهداء ادای احترام نمودند.

در پایان این مراسم یک دست پیراهن ورزشی تیم فوتسال بسیج کارکنان دانشگاه منقوش به تصویر شهید راه علم، شهید دکتر مجید شهریاری از طرف کانون فرهنگی ورزشی ایثار و تربیت بدنی حوزه بسیج کارکنان به خانم دکتر قاسمی؛ همسر شهید والامقام  تقدیم شد.

     ​​​​​​​​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: