با حضور رئیس دانشگاه و در جوار آستان مقدس امامزاده عزیز (ع)؛

کاروان ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه شهید بهشتی بدرقه شد

3569 بازدید

 

مراسم آئین بدرقه کاروان ورزشی دانشگاه شهید بهشتی به سومین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی کشور با حضور رئیس دانشگاه و جمعی از اعضای هیأت رئیسه و مسئولان دانشگاه، شنبه 29  مردادماه ۱۴۰۱ در جوار آستان مقدس امامزاده عزیز (ع) و مزار شهدای گمنام برگزار شد.

​​​​​​​

دکتر نصیری قیداری؛ رئیس دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی با تاکید بر نقش ورزش در سلامت جسم و جان  گفت: دانشگاه مکان مقدسی است که انسان های فرهیخته وارد آن می‌شوند و یک نهاد انسان‌ساز است. دانشجو باید در این مکان در کنار تحصیل به ورزش و پرورش جسم نیز اهمیت دهند. ایشان افزودند؛ ورزش علاوه بر خود ساختگی و پرورش جسم یک عرصه و میدان رقابتی است که حس تلاش و سخت کوشی را در شخص بوجود میآورد.

رئیس دانشگاه، در ادامه سخنان خود با اشاره به تنگناهای منابع مالی اظهار داشت: ما در دانشگاه شهید بهشتی با همه این مشکلات مالی و اقتصادی، از فعالیتهایی که به پرورش روح و جسم  دانشجویان کمک می‌کند حمایت کرده و در این زمینه پیشگام بوده است؛ ما معتقدیم با  وجود همه این مشکلات،  با مقاومت  و اتکاء به خداوند متعال، حتما گشایش‌هایی اتفاق خواهد افتاد.

دکتر نصیری با قدردانی از زحمات مسئول کانون فرهنگی و ورزشی ایثار و برگزارکنندگان رویدادهای ورزشی در دانشگاه، از مسئولان آماده‌سازی کاروان ورزشی دانشگاه شهید بهشتی تشکر کرد. رئیس دانشگاه ضمن تقدیر از ورزشکاران اعزامی به سومین المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های کشور، برای ایشان آروزی سلامتی و موفقیت نمود و ابراز امیدواری کرد که دانشجویان ورزشکار در این دوره از مسابقات در رقابتی سالم و سازنده برای خود و دانشگاه بزرگ شهید بهشتی افتخارآفرینی کنند. رئیس دانشگاه قول مساعد برای اهداء جایزه ویژه به ورزشکاران صاحب مقام داد.

 لازم به ذکر است در این دوره از مسابقات کاروان پسر دانشگاه شهید بهشتی در 7 رشته ورزشی و کاروان دختر دانشگاه نیز در 7 رشته ورزشی در دانشگاه اصفهان با دانشجویان سایر دانشگاه ها رقابت خواهند کرد.

این مراسم  با بدرقه تیم‌های ورزشی  توسط رئیس دانشگاه  و با  عبور ورزشکاران و کاروان اعزامی از زیر کلام الله مجید به پایان رسید.

 

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: