عقد توافق‌نامه همکاری مرکز نشر آثار علمی دانشگاه با شرکت فرآیدا (محصول SCINITO Book)

9098 بازدید

مرکز نشر آثار علمی دانشگاه شهید بهشتی به‌عنوان اولین انتشارات از دانشگاه‌های تابع وزارت علوم،توافق‌نامۀ همکاری با شرکت فرآیدا برای آماده‌سازی، نشر، بازاریابی، عرضه و فروش آثار الکترونیکی (دیجیتال) در پلت‌فرم ساینیتوبوک (SCINITO Book  )  منعقد کرد.

مرکز نشر آثار علمی دانشگاه با توجه به نیاز و ضرورت مبرم دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در تولید و نشر محتوای علمی و آموزشی و نیز اهمیت به‌کارگیری تکنولوژی‌های نوین در این عرصه،اقدام به همکاری با شرکت فرآیدا در جهت آماده‌سازی، نشر، بازاریابی، عرضه و فروش آثار الکترونیکی (دیجیتال) در پلت‌فرم ساینیتو بوک (SCINITO Book  )  نموده است. 

ساینیتو بوک به همراه پلت‌فرم‌های تخصصی دیگر ساینیتو، در قالب یک اکوسیستم آکادمیک، نرم‌افزاری است مبتنی بر وب، منطبق بر استاندارد E-PUB3 و در فضای ابری (Cloud  )که به دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور به‌عنوان ناشر و یا استادان به عنوان نویسنده و .... این امکان را می‌دهد که کتاب‌ها و بسته‌های محتوایی آموزشی و پژوهشی خود را به سبکی مدرن با جدیدترین ابزارها تولید و منتشر نمایند و حتی عرضه و فروش آن به سادگی و به‌صورت آنلاین با ابزارهای اختصاصی ساینیتو بوک صورت پذیرد.

SCINITO Book یک پلت‌فرم کامل تولید کتاب مدرن آموزشی بر مبنای فرمت پیشرفتۀ E-PUB3 است که تمامی خدمات تولید، توزیع و خواندن کتاب‌ها و جزوات آموزشی را در یک محیط یکپارچه انجام می‌دهد. و ناشرین و نویسندگان را قادر می‌سازد که در محیطی جذاب و راحت اطلاعات خود شامل متن، عکس، ویدئو و ماژول‌های تعاملی از جمله آزمون، فلش کارت، صدا یا پادکست و غیره را در قالب کتاب دیجیتال سازماندهی کرده و با گرفتن خروجیE-PUB3  در اختیار کاربران قرار دهند. کاربران نیز قادرند با استفاده از SCINITO Reader در محیط وب، اندروید و یا iOS به سادگی کتاب‌ها را مطالعه نمایند.

مخاطبان گرامی می‌توانند برای آشنایی بیشتر با ساینیتو بوک و ویژگی‌های آن و نیز دسترسی به کاتالوگ محصول بر لینک زیر کلیک نمایند.​​​​​​​

SCINITO Book

​​​​​​​

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: