پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

763 بازدید

دکتر سیدمحمـودرضا آقامیری، رئیـس دانشگاه شهید بهشتـی در پیامی فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ‌ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را به اصحاب ساعی و پرتلاش این عرصه به‌ویژه همکاران خدوم روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی، استادان و دانشجویانی که برای ایفای رسالت خطیر گردش شفاف و صحیح اطلاعات گام برمی‌دارند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

رسالت و فضیلت آگاهی‌بخشی به درایت و دانش اصحاب ارجمند روابط عمومی تعریف می‌شود و عالمانه به تجسّم رویکردهای متمایز علمی و تعالی امور دانشگاهی ختم می‌شود. روابط عمومی مولود ایمان به ارتباطات و اعتقاد به وفاق است که به ارتقای جایگاه و اعتلای سازمان می‌اندیشد.

زیست امروز ما در عصری است که به دوره انفجار اطلاعات، وقوع جامعه اطلاعاتی، گسترش فناوری‌های نوین ارتباطی، اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی و فضای مجازی شهرت یافته و دسترسی به اطلاعات، به یکی از مهم‌ترین ابزارهای توسعه و پیشرفت در جوامع تبدیل شده است؛ بر همین اساس در بسیاری از سازمان‌های دولتی و نهادهای غیردولتی، روابط عمومی‌ به‌عنوان عنصری اساسی در ارزیابی و تقویت برنامه‌ها و پیشبرد اهداف مدیریتی‌، نقش ویژه و مهمی را در جهت ایجاد ارتباط مؤثر با ذینفعان، آگاهی‌بخشی به مخاطبان و تعاملات فکری و اطلاعاتی ایفاء می‌کنند..

فرارسیدن روز روابط عمومی و ارتباطات فرصت مغتنمی است تا جایگاه انکار‌ناپذیر روابط‌عمومی را در پیشبرد اهداف دانشگاه ارج نهیم و با نگاهی هوشمندانه و منصفانه به ترسیم چشم‌انداز، اهمیت، رویکردها، رهیافت ها و کارکردهای آن بپردازیم.

همراهی مسئولانه با جامعه مخاطب، ارتباطات‌آفرینی علمی و معرفتی با ابتنای بر  الگوهای مدرن و موفق، ترویج هم‌گامی در رویکردهای حرفه‌ای و تخصصی، درک صحیح مطالبات نسلی، شناخت شیوه‌های انتقال اخبار و اشراف بر رابطه‌آفرینی مبتنی بر مخاطب‌پژوهی و ارتباطات دو سویه، هم‌سنگ و متوازن با افکار عمومی، مرهون ‌آگاهی و دوراندیشی متخصصان متعهد روابط عمومی ا‌ست.

زیبنده‌ترین مراتب قدردانی و سپاس خود را به همکاران ارجمندم در اداره روابط‌عمومی دانشگاه که معرّفان کارآمدی سیستم، بهبود سازمان و توسعه‌ی ارزش‌های حرفه‌ای این نهاد خدوم هستند، صمیمانه تقدیم می‌دارم و فروتنانه؛ خود و دیگر دست‌اندرکاران دانشگاه را به ترفیع جایگاه، تامین تمهیدات نقش‌آفرینی، اتکا به مشاورت‌های خیرخواهانه‌ی اصحاب صدیق روابط عمومی توصیه می‌کنم.

دیگربار ، روز ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشته و امیدوارم با تلاش مضاعف همکاران روابط عمومی که آگاهانه پا در عرصه این فعالیت دشوار، حساس و پیچیده گذاشته و حقیقتاً جهاد گونه فعالیت می‌کنند، شاهد بالندگی و توسعه فعالیت‌ها و خدمت بیشتر به میهن اسلامی‌مان باشیم. ضمن تبریک روز روابط عمومی ،توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان ‏مسئلت دارم.

سید محمود رضا آقامیری

رئیس دانشگاه شهید بهشتی

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: