با هدف ایجاد و گسترش همفکری و همکاری

دانشگاه شهید بهشتی و ایکو تفاهم‌نامه آموزشی امضاء کردند

4849 بازدید

 

تفاهم‌نامه آموزشی بین دانشگاه شهید بهشتی و شرکت راه‌اندازی و بهره‌برداری صنایع نفت ایران (ایکو)، با هدف ایجاد و گسترش همفکری و همکاری در فعالیت‌های آموزشی منعقد شد.

 این تفاهم‌نامه همکاری آموزشی و پژوهشی، 26 اردیبهشت 1401 در محل برگزاری بیست‌وششمین نمایشگاه صنعت نفت بین شرکت ٱیکو به نمایندگی مهندس سعید مومنی، مدیرعامل این شرکت و دانشگاه شهید بهشتی به نمایندگی دکتر رشیدی‌ مهرآبادی، رئیس مرکز آموزش های تخصصی دانشگاه شهید بهشتی به امضاء رسید.

بر اساس این تفاهم نامه که در حضور جمعی از مدیران صنعت نفت و اصحاب رسانه به امضا رسید، مقرر شد دوطرف در برگزاری دوره های آموزشی تخصصی نفت، گاز و پتروشیمی برای کارشناسان داخلی و خارجی و نیز همکاری با شرکت ها و موسسه‌های آموزشی فعال درسطح ملی و بین المللی همکاری نمایند.

شرکت راه اندازی و بهره برداری صنایع نفت (اُیکو) با هدف مدیریت و اجرای عملیات راه اندازی، استارت‌آپ، تعمیرونگهداری و آموزش نیروهای متخصص مورد نیاز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در سال 1390، بعنوان یکی از زیرمجموعه های شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک) و صندوق بازنشستگی صنعت نفت تأسیس شد.

این شرکت پیش از تأسیس، با عنوان دپارتمان راه‌اندازی شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (اویک)، عملیات مربوط به راه‌اندازی و استارت آپ طرح توسعه فازهای 9 و 10 پارس جنوبی را با موفقیت به انجام رسانده بود.​​​​​​​

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: