با هدف هـم‌اندیشـی

نشست صمیمانه رئیس دانشگاه با اعضای هیات‌علمی پژوهشکده لیزر و پلاسما

4198 بازدید

نشست صمیمانه رئیس دانشگاه با اعضای هیات‌علمی پژوهشکده لیزر و پلاسما، با هدف هم‌اندیشی، سه‌شنبه 7 دی 1400 در کافه بهشت برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه، دکتر توسلی، رئیس پژوهشکده لیزر و پلاسما در سخنانی ضمن معرفی پژوهشکده لیزر و پلاسما با اشاره به توان و ظرفیت‌های این پژوهشکده به مهم‌ترین چالش‌های آموزشی و پژوهشی موجود اشاره کرد و گفت:  نخستین رشته فوتونیک و مهندسی پلاسما در کشور در دانشگاه شهیدبهشتی راه‌اندازی شد. در حال‌حاضر این پژوهشکده قریب به 40 آزمایشگاه دارد که در سطح کشور کم‌نظیر هستند و 17 عضو هیأت علمی متخصص در حوزه‌های مختلف از جمله لیزر، فوتونیک و پلاسما در پژوهشکده فعالیت دارند.

در این نشست دکتر لطیفی، رئیس اسبق دانشگاه، دکتر مهاجرانی، دکتر خانی، دکتر انصاری، دکتر راستکار و دکتر حمیدی اعضای هیات علمی پژوهشکده لیزر و پلاسما با بیان نقطه‌نظرات خود، مسائل و مشکلات پیش رو را با رئیس دانشگاه به اشتراک گذاشتند.

دکتر لطیفی، با اشاره به تغییر فرآیند آموزش طی سالیان اخیر، بر اهمیت تدوام آموزش در بین دانشجویان ورودی‌های مختلف تاکید کرد. دکتر مهاجرانی، در سخنانی از میزان اشتغال بالای دانش‌آموختگان این پژوهشکده در حوزه‌های مرتبط خبر داد. دکتر حمیدی با آسیب‌شناسی وضعیت دانشجویان خارجی، درخواست کرد فرآیند اداری در این بخش، برای تسهیل حضور و تحصیل دانشجویان خارجی بازنگری شود.

دکتر نصیری قیداری رئیس دانشگاه، با اشاره به ‌موانع موجود و قوانین بالادستی در میزان ظرفیت پذیرش دانشجو، از بررسی راه‌های موجود برای رفع مشکلات اشاره شده خبر داد.

در این نشست، دکتر رسولی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی و دکتر افضلیان، معاون آموزشی، رئیس دانشگاه را همراهی می‌کردند.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: