به میزبانی دانشگاه شهید بهشتی؛

سومین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین المللی برگزار شد

24 بازدید

سومین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین‌المللی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه شهیدبهشتی از 15 تا20 تیر ماه 1403 برگزار شد.

 

براساس اعلام مدیریت همکاری های علمی بین المللی دانشگاه، به همت  سازمان امور دانشجویان (وزارت عتف) برگزار شد .در این دوره  بیش از 700 نفر از دانشجویان بین الملل شاغل به تحصیل از سراسر کشور اعلام آمادگی و ثبت نام  نمودند و در نهایت 352 نفر در این دوره حاضر و در خوابگاه دانشجویان اسکان داده شدند. از جمع یاد شده  126 نفر را بانوان  و 226 نفر را آقایان تشکیل دادند.

مراسم افتتاحیه روز 16 تیر 1403 در کنار برگزاری نمایشگاه فرهنگ ملل در سالن همایش های بین المللی  دانشگاه برگزار شد.

  در این دوره کلاس های آموزشی متعددی در موضوعات مرتبط با فرهنگ، از قبیل دانش معادلات بین الملل، تاریخ و فرهنگ، جغرافیای انسانی جهان کنونی، مسائل خانواده، اخلاق اجتماعی، رسانه، دانشجو و مسئولیت اجتماعی توسط استادان برجسته دانشگاه های کشور ارائه شد که غالباً مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت. 

برنامه اختتامیه به صورت عمومی با حضور دانشجویان و شخصیت های علمی مدعو  در تالار همایش های بین المللی دانشگاه برگزار شد. در مراسم اختتامیه علاوه بر سخنرانی شخصیت های برجسته علمی- فرهنگی، چند برنامه هنری و نمایشی از جمله پرده­خوانی سنتی- آیینی محرم اجرا شد.

طی برنامه فرهنگی دانشجویان بین الملل علاوه بر جلسات کلاسی و سخنرانی ها که پیش از ظهرها برگزار می شد، همه روزه پس از نهار برنامه تفریحی، سیاحتی یا زیارتی در اماکن تهران بزرگ انجام شد.

در انتهای دوره در روز 20 تیر ماه 1403 به تمامی دانشجویان همراه با بسته هدیه، گواهی شرکت در دوره اعطا شد.

گزارش تصویری شماره 1 جشنواره دانشجویان بین الملل

گزارش تصویری شماره 2 جشنواره دانشجویان بین الملل

گزارش تصویری شماره 3 جشنواره دانشجویان بین الملل

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: