با هدف بررسی زمینه های همکاری های مشترک صورت گرفت؛

دیدار رئیس دانشکده علوم و فناوری زیستی با مدیرعامل شرکت بزرگ داروسازی کشور چین

4350 بازدید

دکتر مینایی، رئیس دانشکده علوم و فناوری زیستی، سه شنبه 1 شهریور 1401 با شیائوجون لی، مدیرعامل شرکت بزرگ داروسازی در کشور چین و همچنین قلعه نویی، نماینده رایزنی علمی دیدار و گفتگو کرد.

​​​​​​​

دکتر مینایی در این نشست مشترک که جمعی از اعضای هیأت علمی دانشکده و معاون پژوهشی گیاهان دارویی نیز حضور داشتند، ضمن خوش آمدگویی به مهمانان بر لزوم و اهمیت ارتباط دانشگاه با صنعت کشورهای دیگر تاکید کرد.

شیائوجون لی، ضمن اظهار خرسندی از برگزاری این نشست مشترک با اشاره به ظرفیتهای موجود برای گسترش تبادلات علمی گفت: ما علاقه وافر به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های علمی مشترک داشته و علاوه بر آن می‌توانیم برای برگزاری فرصت‌های مطالعاتی استادان و همچنین بورس دانشجویان با دانشکده علوم و فناوری زیستی همکاری نمائیم.

ایشان همچنین اظهار امیدواری کرد که این نشست‌ها استمرار داشته و دو طرف در گسترش روابط کوشا باشند.

در ادامه دکتر سعیدی، دکتر توحیدفر و دکتر صنیعی از استادان حاضر در جلسه  به ارائه طرح‌های پیشنهادی خود برای همکاری با شرکت داروسازی مذکور را مطرح نمودند.

در پایان این جلسه مقرر شد، استادان دانشکده تمامی طرح‌ها و پروژه‌هایی که در دست اقدام دارند یا به نتیجه رسانده‌اند را به‌صورت مکتوب به مدیرعامل شرکت چینی ارائه دهند و درنهایت تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص منعقد شود.

 


​​​​​​​

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: