با هدف بررسی راهکارهای همکاری های مشترک؛

مسئولان آکادمی ملی ورزش بلگراد با مدیران دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دیدار کردند

4132 بازدید

پروفسور سانیشا یاسنیچ، رئیس آکادمی ملی ورزش بلگراد در راس هیأتی روز شنبه 14 اسفند 1400 با رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر سجاد احمدی زاد، رئیس دانشکده علوم ورزشی و تندرستی و دکتر شکرالله کریمیان، مدیر همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه در این جلسه در سخنانی ضمن معرفی دانشگاه شهید بهشتی، توانمندی‌ها  و ظرفیت‌های بین‌المللی دانشگاه را برشمردندو با معرفی به دانشگاه‌های برتر صربستان، پیشنهاد برقراری علمی بیشتر دانشگاه شهید بهشتی با دانشگاه های کشور صربستان از جمله دانشگاه بلگراد را مطرح کردند.

در ادامه، پروفسور سانیشا یاسنیچ ، رئیس آکادمی ملی ورزش بلگراد با قدرانی از اهتمام دانشگاه برای ایجاد و تعمیق همکاری‌های مشترک، بر همکاری بین دانشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی با دانشگاه‌های صربستان تاکید کرد.

در ادامه جلسه موضوع برگزاری مدارس تابستانه در ایران و صربستان که در تفاهم‌نامه و جلسات برگزار شده قبلی مطرح شده بود مورد بررسی و جزئیات آن مورد تائید دو طرف قرار گرفت؛ سپس موضوع پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی مطرح و مقرر شد تا برای پذیرش مشترک دانشجو و گذراندن دوران تحصیل دردو کشور برای مهر ماه 1401 اقدامات لازم انجام شود و همچنین زمینه پذیرش دانشجوی مستقیم به شکلی که تحصیل و فراغت از تحصیل در یک کشور اصورت گیرد فراهم گردد.

در انتها طبق مفاد همکاری ذکر شده در تفاهم‌نامه مشترک مقرر شد تا زمینه‌های همکاری در برگزاری همایش, کارگاه‌ها و دوره‌های علمی در جلسات آنلاین آتی نیز بررسی و تصمیم گیری شود.

 شایان ذکر است، شهریورماه 1400، تفاهم‌نامه‌ همکاری بین دانشکده علوم‌ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی و آکادمی ورزشی بلگراد منعقد شده است.

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: