پیام معاون دانشجویی به مناسبت اعزام کاروان دانشگاه به شانزدهمين المپیاد ورزشی دانشجویان

49 بازدید

 دکتر محمود احمدی، معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در پیامی برای کاروان اعزامی دانشگاه به شانزدهمين المپیاد فرهنگی_ ورزشی دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در اصفهان​​​​​​​ آروزی موفقیت نمود.


بسم الله نور و رحمت

دانشجویان عزیز، ورزشکاران پرتلاش و آینده‌سازان کشور،
با کمال افتخار و خوشحالی، اعزام شما به شانزدهمين المپیاد فرهنگی_ ورزشی دانشجویان کشور در اصفهان را تبریک می‌گویم. این رویداد بزرگ نه تنها فرصتی برای نشان دادن توانمندی‌های ورزشی شماست، بلکه فرصتی برای نمایش همت، اراده و روحیه رقابت‌پذیری شما نیز می‌باشد.
این المپیاد فرصتی است تا نه تنها مهارت‌های ورزشی خود را به چالش بکشید، بلکه با سایر ورزشکاران از نقاط مختلف کشور آشنا شوید و تجربیات ارزشمندی کسب کنید.
شما نمایندگان دانشگاه شهید بهشتی و نماد عزت و افتخار این دانشگاه هستید. تلاش‌ها و زحمات شما در طول مسابقات منطقه یک کشور و کسب سهمیه، و تمرینات زیاد و موثر در طول اردوهای آمادگی نشان‌دهنده عزم راسخ و اراده قوی شما در دستیابی به موفقیت‌ در این المپیاد است. من به شما اطمینان می‌دهم که تمامی اساتید، کارکنان و دوستان شما در دانشگاه در کنار خانواده های عزیزتان، به شما افتخار می‌کنند و از صمیم قلب برایتان آرزوی موفقیت دارند.
امیدوارم با تلاش و پشتکار خود، در این مسابقات بهترین عملکرد را داشته باشید و با کسب مدال‌ها و افتخارات، نام دانشگاه شهید بهشتی را در عرصه ورزش کشور سربلند کنید. از زحمات همکاران ارجمندم در مرکز تربیت بدنی و مربیان و سرپرستان گرامی که در این مسیر شما را همراهی کرده‌اند نیز قدردانی می‌کنم.
در پایان، برای هر یک از شما آرزوی موفقیت دارم. با تمام وجود به میدان بروید و نشان دهید که دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی همواره در صدر هستند.
به یاد داشته باشید که ما همواره حامی شما خواهیم بود و به موفقیت‌های شما افتخار می‌کنیم.
از المپیاد شانزدهم و اصفهان زیبا لذت ببرید.

محمود احمدی
معاون دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی
۱۴ مرداد ۱۴۰۳

 

میتوانید این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید: