بهمنظور بهبود ارائه خدمات و ارتباط موثرتر اعضای دانشگاه با کارشناسان مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، سرویس جدیدی روی میزخدمت (https://help.sbu.ac.ir) راهاندازی شده است. عملکرد این سرویس بدین صورت است که بهمحض اتمام و انجام درخواست درج شده در میزخدمت توسط کارشناسان مرکز، پیامکی برای درخواستدهنده ارسال میشود تا وی را از نتیجه اقدام انجام شده مطلع سازد. این پیامک حاوی لینکی است که در آن، پاسخ مشروح کارشناس فنی بههمراه شماره درخواست آمده است. همچنین دو سوال در آن قرار داده شده، تا نظر درخواستدهنده در خصوص نتیجه اقدام صورت گرفته سنجیده شود، و در صورت عدم رضایت، درخواست به مسئول میزخدمت برای پیگیری بیشتر ارجاع داده خواهد شد. بدیهی است مشارکت اعضای دانشگاه در این زمینه، در بهبود و ارتقای کیفیت خدمات مرکز نقش بهسزایی خواهد داشت. لازم به ذکر است این سرویس روی میزخدمت دانشجویی به آدرس https://desk.sbu.ac.ir نیز راهاندازی شده است.
اعضای محترم دانشگاه بهمنظور ارتباط با مسئول میزخدمت، سرکار خانم مهندس آزادپی میتوانند با شماره 29902517 تماس حاصل فرمایند.