صفحه اصلی
راه‌اندازی سامانه ارزیابی رضایتمندی از کارکنان
  • 7127 بازدید

سامانه ارزیابی رضایت‌مندی از کارکنان دانشگاه شهید بهشتی به‌منظور بهبود خدمات‌رسانی و ارزیابی هر چه دقیق‌تر کارکنان و به درخواست و بر اساس ایده مدیریت ارزیابی و نظارت دانشگاه، طراحی و راه‌اندازی شده است. لازم به ذکر است هیچ یک از ارزیابی‌شوندگان از نظرات ارسالی مطلع نخواهند شد و تنها میانگین امتیاز نظرات کسب شده، برای هر فرد لحاظ می‌شود. فرآیند ارزیابی بسیار کوتاه است، بدین صورت که فرد ابتدا جایگاه دانشگاهی و شماره همراه خود را وارد کرده و با کلیک بر روی دکمه «دریافت کد پیامکی» یک کد عددی به شماره همراه خود دریافت می‌کند. ارزیابی کننده با این کد می‌تواند در ارزیابی رضایت‌مندی هر یک از کارکنان دانشگاه شهید بهشتی شرکت کند. 
کد QR نظرسنجی هر کارمند دانشگاه نیز کنار درب دفتر کاری ایشان نصب شده و مراجعین می‌توانند روی تلفن همراه هوشمند خود آنرا اسکن کرده و کارمند مورد نظر را ارزیابی کنند. همچنین ورود به سامانه ارزیابی رضایتمندی کارکنان از طریق آدرس https://esurvey.sbu.ac.ir نیز میسر است. 
 

افزودن نظرات