صفحه اصلی
تقدیر از خانم مهندس نازنین قره‌چه داغی در سومین جشنواره روابط ‌عمومی دانشگاه
  • 1894 بازدید

سومین جشنواره معرفـی و تجلیــل از واحدهـای برتـر دانشگـاه شهیـد بهشتـی در تعامل با روابط عمومی با شعار «روابط عمومی شبکه‌ای، تحول گرا و هویت ساز»،  در تاریخ 31 اردیبهشت‌ماه 1402 با معرفی برگزیدگان برگزار شد.

در این جشنواره که همزمان با هفته جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار گردید، دکتر آقامیری، رئیس دانشگاه، دکتر میرساجدی، مشاور رئیس دانشگاه و مدیر حوزه ریاست  و روابط عمومی و جمع کثیری از روسای دانشکده‌ها، پژوهشکده‌ها، اعضای هیات‌علمی، کارمندان و دانشجویان حضور داشتند. و  برگزیدگان در بخش سازمانی برتر شامل معاونت، دانشکده، پژوهشکده، مرکز و مدیریت برتر، همچنین عضو هیات‌علمی برتر، کارشناس و مسئول سایت برتر در تعامل با روابط عمومی معرفی شدند.

در سومین جشنواره روابط عمومی دانشگاه؛ ۲ پژوهشکده، ۶ دانشکده، یک معاونت، ۶ رابط و مسئول سایت (از میان کارمندان) و ۴ نماینده (از میان اعضای هیات علمی) به عنوان برگزیده معرفی و  قدردانی شدند.

در بخش ویژه جشنواره از تعدادی از اعضای هیات‌علمی و کارمندان که همکاری سازنده و موثری با اداره روابط عمومی داشتند، به صورت جداگانه  تقدیر و قدردانی شد.

در این جشنواره از خانم مهندس نازنین‌ قره‌چه داغی از مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز به عنوان یکی از  پنج واحد برگزیده در تعامل با روابط عمومی تجلیل به‌عمل آمد.

به‌منظور مشاهده خبر مربوطه در پایگاه خبری دانشگاه، کلیک نمایید.

افزودن نظرات