صفحه اصلی
   دومین مدرسه شش روزه روان‌شناسی ریاضیاتی
  • 2704 بازدید

   دومین مدرسه شش روزه روانشناسی ریاضیاتی

   سطح رویداد: سطح رویداد پیشرفته است.
   محل برگزاری رویداد: این وبینار به‌صورت آنلاین در پلتفرم Zoom برگزار می‌شود.
   تاریخ برگزاری رویداد:
    شنبه (00/12/07) : 09:00 تا 19:30
    یک شنبه (00/12/08) : 09:00 تا 19:30
    دوشنبه (00/12/09) : 09:00 تا 19:30
    چهارشنبه (00/12/11) : 09:00 تا 19:30
    پنچ شنبه (00/12/12) : 09:00 تا 19:30
    جمعه (00/12/13) : 09:00 تا 19:30

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ریزبرنامه و جدول زمانی مدرسه:



     


 از صفر تا صد مدرسه روان‌شناسی ریاضیاتی:

 

سوالات متداول

  • چرا باید در این مدرسه شرکت کنیم؟

برگزارکنندگان این مدرسه، آزمایشگاه ریاضیاتی و محاسباتی، پژوهشکده علوم‌شناختی و مغز دانشگاه شهیدبهشتی و آکادمی لوپ هستند که پیشرو در مدل‌سازی شناختی و نیز یادگیری ماشین در ایران هستند. علاوه بر این، به تمام شرکت‌کنندگانی که موفق به انجام پروژه‌های این مدرسه شوند مدرک معتبر از سمت پژوهشکده علوم‌شناختی و مغز دانشگاه شهیدبهشتی و نیز آکادمی لوپ اعطا خواهد شد.

  • مخاطب‌های این مدرسه چه کسانی‌ هستند؟

مخاطب این مدرسه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم پایه (آمار، ریاضی، علوم کامپیوتر، فیزیک، اقتصاد و غیره)‌، مهندسی (برق، پزشکی، کامپیوتر، مکانیک و غیره) و نیز دانشجویان روان‌شناسی و علوم‌شناختی علاقه‌مند به حوزه مدل‌سازی هستند؛ برای شرکت در این رویداد هیچ‌گونه محدودیتی برای رشته تحصیلی شرکت‌کنندگان درنظر گرفته نشده است، اما شرکت کنندگان باید دانشجو یا دانش‌آموخته یکی از مقاطع کارشناسی یا کارشناسی‌ارشد باشند.

  • آیا برای مدرسه پروژه عملی نیز تعریف می‌شود؟

بله، همان‌طور که از ریزبرنامه مدرسه مشخص است، در پایان هر روز به مدت یک ساعت، شرکت‌کنندگان به‌صورت تیم‌های ۴ الی ۵ نفره، زیرنظر دستیاران متخصص به انجام یک پروژه عملی هم‌راستا با مباحث تدریس شده آن روز مشغول خواهند شد. هم‌چنین بعد از پایان مدرسه یک پروژه عملی کلی تعریف خواهد شد تا مباحث شش روز کارگاه را پوشش دهد و شرکت‌کنندگان می‌توانند برای انجام آن از دستیاران و مدرسان مدرسه راهنمایی بگیرند. مدرک کارگاه تنها به دانشجویانی تعلق خواهد گرفت که پروژه‌های شش روزه تیمی را هر روز انجام و هم‌چنین پروژه پایانی مدرسه را در زمان مقرر برای تیم برگزاری ارسال کنند.

  • چگونه می‌توانیم در این مدرسه شرکت کنیم؟

برای شرکت در این مدرسه باید درخواست خود را همراه رزومه تحصیلی/پژوهشی خود حداکثر تا تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ برای تیم برگزارکننده ارسال کنید. تیم برگزاری بعد از دریافت درخواست‌ها و رزومه‌ها و بررسی آن‌ها به نفرات برتر انتخاب شده اطلاع‌رسانی لازم جهت ثبت نام را انجام خواهد داد.
 

  • آیا برای شرکت‌کنندگان تسهیلات مالی درنظر گرفته شده است؟

بله. به تصمیم تیم برگزاری و حمایت پژوهشکده علوم‌شناختی و مغز دانشگاه شهیدبهشتی و هم‌چنین مجموعه آکادمی لوپ، شرکت در این رویداد برای کلیه افراد پذیرفته‌شده کاملا رایگان است.

  
      برای اطلاعات بیش‌تر به لینک زیر مراجعه کنید:
https://cmplab.sbu.ac.ir/school-of-mathematical-psychology/

     برای ارسال رزومه و مدارک جهت بررسی و ثبت‌نام روی لینک زیر کلیک کنید.
https://survey.porsline.ir/s/M9LPdn4/


 

افزودن نظرات