صفحه اصلی
جلسه شورای دانشکده به ریاست جناب آقای دکتر بیگدلی با ستاد زیست فناوری در روز 29 اردیبهشت با حضور جناب آقای دکتر سعیدی و جناب آقای دکتر دهنوی برگزار شد
  • 139 بازدید

جلسه ای در راستای حمایت از فناوری های زیستی جدید بین دانشکده علوم و فناوری زیستی  با ریاست جناب آقای دکتر بیگدلی و حضور افتخار آمیز استاد نمونه کشوری و معاون آموزشی دانشگاه جناب آقای دکتر عباس سعیدی و جناب آقای دکتر محسن دهنوی و شورای دانشکده  با ستاد زیست فناوری با ریاست آقای دکتر متالهی وهیئت همراهشان برگزار شد.

 طی این جلسه جناب آقای دکتر متالهی فرمودند: نگاه ستاد به سمت توسعه فناوری است که از آن چندین محصول خارج شود . اولویت حمایت از فناوری های جدید کشور است و هم چنین اضافه کردند که در فناوری راهبردی خطر بلااستفاده ماندن وجود دارد.

ایشان فرمودند که در باره برنامه ای از شرف اجرا در ستاد توضیحی دادند که اگر پیش نویسی مطالبات از هر نهادی توسط افراد  تهیه شود و تحویل ستاد گردد ضمن پیگیری مطالبات ، یک امداد به ستاد خواهد بود و هم چنین افزودند که طرح حمایت از مقالات IFبالای 5وجود دارد.

در همین راستا معاون پژوهشی ستاد افزودند که: نامه ای از طرف دانشگاه و دانشکده به جهت قرار دادن 4 عنوان عنوان تقسیم کار مالی داده شود، که باتوجه به آن ستاد مجدد نامه ای را به دانشگاه و دانشکده علوم و فناوری زیستی برای مشخص کردن تقسیم کار مالی ارسال شود.

در این جلسه پیشنهاداتی از سوی  ریاست دانشکده جناب آقاتی دکتر بیگدلی  و جناب آقای دکتر دهنوی اعلام شد:

1-حمایت از اجرای دوره های کارورزی توسط استاد

2- قرارداد اجرا نشده ستاد با دانشگاه مجدد به جریان بیافتد ( احداث مرکز نوآوری در دانشکده)  و هم چنین این قرار داد به روز شود و مورد اجرا قرار گیرد.

3-از مقالات با کیفیت Q1و IF مشمول حمایت مالی قرار گیرد.

4-هم چنین  پیشنهاد شد گرنت مالی حداقلی برای مقطع کارشناسی برای انجام پروژه های مالی در نظر گرقته شود.

5- طرح های ارسال شده با کد جهت پیگیری به ستاد زیست فناوری ارسال شود.

 هم چنین جناب آقای دکتر بیگدلی  اعلام کردند توسعه فناوری درسطح جهانی بوده و موافقت ستاد با سطح نوآوری را داشته باشد.

افزودن نظرات