پیام رئیس دانشگاه به مناسبت روز خبرنگار

25 Views

دکتر سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه شهید بهشتی در پیامی 17 مرداد، روزخبرنگار را تبریک گفت. ایشان خبرنگاران را روشنی بخش جامعه و شایسته برترین جایگاه‌ دانست و اطلاع‌رسانی شفاف و اثربخش را سبب‌ساز ارتقا توانمندی‌های نظام حکمرانی کشور عنوان کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن والقلم و ما یسطرون

در زمانه‌ای که امید و امیدواری، سرمایه اجتماعی بی‌بدیلی برای جامعه محسوب می‌شود، مهارت خلق و حراست از امید رسالت خطیر برای خبرنگار است و او را به دیده‌بانی برای انعکاس دستاوردها، واقعیت‌ها و افق‌های پیش رو تبدیل کرده است.

اطلاع‌رسانی صادقانه، شفاف و اثربخش به مردم عزیز ایران اسلامی، سبب‌ساز ارتقا توانمندی‌های نظام حکمرانی کشور است و این مسیر جز با خبرنگاران و رسانه‌هایی مسئولیت پذیر، مستقل و پیشرو، رقم نخواهد خورد.

نام و رسم "خبرنگاری " همواره سزاوار بهترین تقدیرهاست و "خبرنگاران"، همیشه روشنی بخش جامعه و شایسته برترین جایگاه‌اند، روز خبرنگار، فرصتی است گران‌بها برای پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه، تمام داشته‌های مادی و معنوی خود را فدای این عرصه می‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای عرصه ی خبر و تبریک روز خبرنگار، از خدمات صادقانه و دقت نظر عزیزان خبرنگار در عرصه ی اطلاع رسانی صحیح و دقیق که همراه با صبر و بردباری در پیگیری اخبار برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه تلاش می کنند، تقدیر و تشکر  می کنم و سلامتی، بهروزی و توفیقات روزافزون همه‌ی عزیزان حوزه خبر و رسانه را از درگاه حضرت احدیت ، مسألت می‌نمایم.

 

                                                                      سید محمود رضا آقامیری

                                                                     رئیس دانشگاه شهید بهشتی