درخواستهاي دانشجویان جهت طرح در کمیسیون
موارد خاص دانشگاه (سنوات و کمیسیون)
فرآیند ثبت درخواست
1- دانشجویان محترم پس از ورود به سامانه گلستان خود وارد منوی پیشخوان خدمت شده و بر روي لینک درخواست بررسی مشکلات آموزشی کلیک نمایید .در صفحه باز شده بر روي عبارت آبی رنگ درخواست جدید کلیک کنید.
2- از منوي نوع درخواست؛ درخوا ست مورد نظر را انتخاب کنید و سپس بر روي علامت سوال در جلوي کلمه ترم کلیک نمایید .در مستطیل موجود گزینه مورد نظر را برگزینید.
3- در مستطیل جلوي عبارت درخواست اول حتما دلایل و نکات مورد نظر را تایپ کنید و سپس در پایین صفحه بر روي آیکون ایجاد کلیک نمایید و با کلیک بر روي کلید بازگشت در پایین و سمت چپ صفحه به محیط اصلی بازگردید.
4- در ستون عملیات پنج آیکون زیر مشاهده می شود:
· آیکون ارسال مدارك : پس از کلیک بر روي این آیکون ، در صفحه باز شده دو ردیف وجود دارد که در هر ردیف کلمه آبی رنگ ارسال مشاهده میشود .با کلیک بر روي این کلمه، به کاربر اجازه داده میشود که مدارك مورد نیاز را در حجم فایل انتخابی حداکثر 250 کیلو بایت و نوع فایل JPG, JPGE, PDF ارسال نماید.
· آیکون مشاهده گردش کار : وضعیت، توضیحات و مراحل ثبت درخواست کمیسیون موارد خاص دانشجو را نمایش میدهد.
· آیکون حذف : دانشجویان محترم میتوانند در صورت لزوم درخواست کمیسیون موارد خاص خود را حذف نمایند.
· آیکون اصلاح : دانشجویان محترم میتوانند در صورت لزوم درخواست کمیسیون موارد خاص خود را اصلاح نمایند.
· آیکون ارسال : درخواست کمیسیون موارد خاص ثبت شده جهت اظهار نظر استاد محترم راهنما به ایشان ارسال میگردد.
5- دانشجویان محترم میتوانند از گزارش به شماره 1301 جهت اطلاع از آخرین وضعیت درخواست خود استفاده کنند.
مراحل گردش کار به شرح ذيل است :
1- درخواست دانشجو
2- تایید استاد راهنماي تحصیلی
3- تایید استاد راهنماي فعالیت (درصورت تعریف فعالیت)
4- تایید کارشناس رشته
5- تایید رئیس آموزش
6- تایید مدیر گروه
7- تایید معاون آموزشی دانشکده
8- تایید کارشناس مسئول کمیسیون موارد خاص جهت ارجاع به اعضاء کمیسیون