مدارک مورد نیاز برای دانشجویان ورودی 1399
همانطور که مستحضر هستید پذیرش دانشجویان
ورودی جدید(1399) به صورت مشروط انجام شده است و قطعی شدن ثبت نام ایشان، منوط به کنترل
و تحویل مدارک لازم است.
جهت انجام این امر و
اعمال موارد مندرج در دستورالعملهای ارسالی سازمان سنجش آموزش کشور، با توجه به
شرایط کنونی کشور رعایت موارد ذیل الزامی است:
1-
دانشجویان ورودی1399
کلیه مقاطع که ساکن تهران هستند، لازم است طبق جدول برنامهریزی آن واحد، در بازه زمانی 1/10/1399 لغایت 30/10/1399 با
رعایت دستورالعملهای بهداشتی به واحد آموزشی، مراجعه و مراحل پذیرش حضوری و قطعی
خود را تکمیل نمایند.
2-
دانشجویان ورودی
1399 کلیه مقاطع که ساکن شهرستان هستند، موظفند اصل مـــدارک درخواستی دانشگاه را
از طریق پست پیشتاز، در بازه زمانی 1/10/1399 لغایت 30/10/1399 به نشانی واحد
آموزشی ارسال نمایند.
3-
در صورت عدم مراجعه
دانشجویان و عدم ارسال مدارک درخواستی از طریق پست پیشتاز تا تاریخ 30/10/1399، از
ارئه خدمات آموزشی محروم خواهند شد.
4-
مسئولیت برنامهریزی
و اطلاع رسانی به دانشجویان، احراز هویت و کنترل مدارک بارگذاری شده در سیستم
گلستان با اصل مدارک دانشجو، بر عهده واحد آموزشی است.
5-
بدیهی است کنترل صحت مدارکی مانند اصل شناسنامه،
اصل کارت ملی و اصل کارت هوشمند وضعیت نظام وظیفه دانشجویان ساکن شهرستان در اولین
مراجعه حضوری ایشان انجام خواهد شد.
6-
لازم است پس از
تکـمیل مراحل پذیرش حضوری، دانشجو را همراه با گزارش تایید شده شماره 241 سیستم
گلستان، جهت صدور کارت دانشجویی دائم یا موقت (دانشجویان پذیرش شده بدون آزمون که
نتیجه بررسی صلاحیت عمومی ایشان تاکنون اعلام نشده است) به حراست دانشگاه راهنمایی
نمایند.
در ضمن یادآور میشود دانشجویان ذکور مشمول استفاده از معافیت تحصیلی، لازم
است با اخذ گواهی اشتغال به تحصیل دارای شماره معافیت تحصیلی از واحد آموزشی خود،
نسبت به اخذ اصل مدرک مقطع قبلی خود اقدام نمایند
مدارک پذیرش حضوری تمامی مقاطع ورودی 1399.pdf
نمونه فرمهای مورد نیاز در سایت دانشگاه (بخش پذیرش مربوط به مدیریت خدمات آموزشی ) وجود دارد.