فایل راهنمای ثبت هزینه اعتبار ویژه (جدید)
- فرایند درخواست اعتبار
ویژه
به منظور استفاده بهینه از سامانه
جامع گلستان و حذف فرآیندهای دستی، درخواست اعتبار ویژه کاملاً بصورت مکانیزه از طریق
سیستم گلستان انجام می شود و نیاز به تکمیل فرم و ارسال نامه اتوماسیونی نمی باشد.
گردش کار ثبت و تایید فعالیتهای پژوهشی و ارسال درخواست اعتبار ویژه به شرح ذیل
ارائه می شود.
- عضو هیئت علمی
1 - ثبت اطلاعات پژوهشی (مطابق ماده 3 آیین نامه اعتبار ویژه) و بارگذاری
نسخه الکترونیکی و تایید توسط استاد
2 - تایید و ارسال تمام فعالیتهای ثبت شده در بخش تایید فعالیتهای پژوهشی
پیشخوان خدمت
3 - مراجعه به پیشخوان خدمت و انتخاب
ارسال درخواست اعتبار ویژه
4 - ایجاد درخواست جدید و ورود به
تکميل فرم هاي درخواست و ارزيابي فعاليت
5 - انتخاب موردی فعالیتهای تایید شده
توسط دانشکده/پژوهشکده
6 - تایید فعالیتهای گروه بندی شده و
ارسال درخواست اعتبار ویژه از طریق پیشخوان خدمت به دانشکده/پژوهشکده
- معاونت پژوهشی
دانشکده/پژوهشکده
1-بررسی
و تایید فعالیت های گروه بندی شده توسط کارشناس پژوهشی
2-
امتیازدهی فعالیت ها توسط معاون پژوهشی دانشکده/پژوهشکده
3- تایید و ارسال درخواست های اعتبار
ویژه توسط معاون پژوهشی دانشکده/پژوهشکده در بازه زمانی تعیین شده
- معاونت پژوهشی و فناوری
دانشگاه
1- دریافت درخواست های ثبت شده در پیشخوان خدمت گلستان توسط
مدیر پشتیبانی پژوهشی و فناوری
2- بررسی درخواست ها توسط کارشناس اعتبار ویژه معاونت پژوهشی و
ثبت تایید پژوهش در صورت مطابقت با آئین نامه
3- صدور ابلاغیه اعتبار ویژه در صورت تسویه حساب اعتبار ویژه
سال قبل
4- ارسال نامه پرداخت مرحله اول (60%) اعتبار ویژه به امور مالی
دانشگاه
5- پرداخت مرحله دوم (30%) اعتبار
ویژه پس از هزینه کرد مرحله اول اعتبار و با ارائه درخواست مجری
نکات مورد توجه
نکته 1. اطلاعات طرحهای پژوهشی برون دانشگاهی توسط کارشناسان محترم اداره
ارتباط با صنعت و جامعه ثبت و تایید می شوند.
نکته 2. کتابهای تالیفی و ترجمه پس از
ثبت در بخش فعالیتهای پژوهشی استاد و تایید و ارسال توسط استاد محترم و دانشکده،
پس از ارسال به کمیسیون تخصصی معاونت پژوهشی امتیازدهی و در سیستم گلستان ثبت
خواهد شد.
نکته 3. پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری پس از ثبت و تایید توسط
کارشناسان محترم آموزش دانشکده/پژوهشکده قابل گروه بندی می باشند.
نکته 4. مجلات با نمایه علمی و پژوهشی که در سیستم گلستان نباشند پس از
ارسال درخواست ثبت مجله جدید در گلستان و تایید در معاونت پژوهشی قابل انتخاب خواهند
بود.
نکته 5. برای دریافت اعتبار ویژه، ثبت و تایید اطلاعات پژوهشی هر سال
بایستی حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه سال بعد توسط عضو هیئت علمی صورت گیرد.